کد خبر: ۳۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 27 November 2016
تابناک / تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه در برابر تیم داماش گیلان، با شکست دو بر صفر، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار این دو تیم عصر شنبه در چهارچوب رقابتهای هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال و در گروه ب این مسابقات به میزبانی تیم داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت برگزار شد که در پایان شهرداری بندرعباس نتیجه را دو بر صفر به حریف واگذار کرد.

گلهای داماش گیلان را در این دیدار مجید هوتن و حسین نظیری در دقایق 35 و 66 به ثمر رساندند.

تیم داماش گیلان در حالی به این پیروزی دست یافت که در دیدار رفت برابر تیم شهرداری بندرعباس در نهم شهریورماه ، بازی را دو بر صفر به نماینده هرمزگان واگذار کرده بود و امروز با این پیروزی ، شکست خود در خانه حریف را جبران کرد.

پیش از برگزاری این مسابقه ، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با انجام 10 مسابقه و کسب 18 امتیاز در رتبه دوم و تیم داماش گیلان با انجام 11 مسابقه و کسب 15 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند. 

تیم داماش با پیروزی برابر شهرداری بندرعباس امتیازش به 18 رسید و فاصله خود را با صدر جدول کم کرد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 36 تیم حضور دارند که در سه گروه 12 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی ، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار