بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 27 November 2016
تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


سه گزینه هدایت تیم ملی والیبال مشخص شدند


در نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، گزینه‌های هدایت تیم ملی مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هیئت رئیسه فدراسیون والیبال عصر امروز (شنبه) برای بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 نشست داشت و به رئیس فدراسیون مجوز داد که برای جذب سرمربی جدید اقدامات لازم را به عمل آورد.

نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی در سال 2016 عصر امروز در دفتر دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالعظیم عزیزخانی رئیس سازمان ساحلی گزارشی از عملکرد یک‌ساله سازمان ساحلی و تیم‌های ملی ساحلی کشورمان در رویدادهای مختلف ارائه کرد.

سپس زهره میرسپاسی نایب‌رئیس بانوان گزارشی از روند رو به رشد والیبال زنان ایران و اقدامات انجام شده در سال 2016 برای حاضران ارائه کرد و برنامه‌های تیم‌های ملی بانوان ایران در رویدادهای پیش رو را تشریح کرد.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز گزارشی از روند رشد والیبال ایران از سال 2001 به بعد و برنامه‌های این رشته ورزشی برای چند سال آینده به هیئت رئیسه فدراسیون ارائه کرد.

در ادامه این نشست، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال نیز گزارشی از جلسات کارشناسی رئیس فدراسیون والیبال با کارشناسان، مربیان، والیبال‌نویس‌های تخصصی و پیشکسوتان این رشته ورزشی درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در سال 2016 با هدایت رائول لوزانو در سه تورنمنت انتخابی المپیک در توکیو، لیگ جهانی و بازی‌های المپیک 2016 ریو ارائه کرد.

در پایان این نشست که به‌مدت سه ساعت طول کشید، پس از بحث و بررسی هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تصویب کرد با توجه به بررسی پایان قرارداد رائول لوزانو به همکاری با این مربی پایان داده شود و فدراسیون به‌صورت رسمی مذاکره با گزینه‌های مورد نظر خود از جمله آناستازی، مندز، استویچف و… برای هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 را آغاز کند.




ورود روحانی با خودرو به حرم حضرت معصومه!


شایعه ورود رییس‌جمهوری با خودروی شخصی به صحن حضرت معصومه (س) در روز خاکسپاری آیت‌الله موسوی اردبیلی به استناد عکس‌های منتشر شده از این مراسم تکذیب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه جهت حضور در مراسم خاکسپاری آیت‌الله موسوی اردبیلی به قم سفر کرد. روحانی پیش از برگزاری مراسم خاکسپاری به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) رفت اما این حضور با ادعایی سراسر کذب همراه شده است‌. ادعا شده بود روحانی با خودروی شخصی وارد صحن حرم آن حضرت شده است.
 
ورود روحانی با خودرو به حرم حضرت معصومه!

این در حالی است که بنا بر دستورالعمل‌های امنیتی، در شماره ۱۳ مجموعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) مختص رفت و آمد مقامات کشوری و لشکری بوده و این افراد به همراه تیم حفاظت خود و بر اساس دستورالعمل‌های رایج امنیتی، از این در رفت و آمد می‌کنند. ورود و خروج رییس‌جمهوری نیز از همین در صورت گرفته است.

از طرفی دیگر نیز با توجه به خیل جمعیت حاضر در مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی به هیچ وجه امکان ورود به صحن مقدس آن حضرت با خودروی شخصی قابل باور نخواهد بود.




آخرین سلفی مسافران کشته شده قطار +عکس


تصویری از چند مسافر قطار حادثه‌دیده تبریز-مشهد که لحظاتی قبل از حادثه گرفته شده است در فضای مجازی منتشر شده است.

سلفی مسافران قطار

سلفی مسافران قطار

تصاویری از چند مسافر قطار حادثه‌دیده تبریز-مشهد که لحظاتی قبل از حادثه گرفته شده است در فضای مجازی منتشر شده است،  تمام مسافران حاضر در عکس که آن را برای خانواده و دوستان خود ارسال کرده بودند در  این حادثه  فوت شده‌اند.




عکس/ بازیگر زن مشهور ایرانی در کنار رونالدو!


شبنم قلی‌خانی بازیگر مطرح ایران عکسی از خود در کنار بدل کریس رونالدو منتشر کرد.

بدل ایرانی رونالدو مدتی است مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و در چند آگهی تبلیغاتی تلویزیونی هم شرکت کرده است.

 





داعش تصویر عامل انتحاری انفجار خونین حله را منتشر کرد+ عکس


برخی منابع وابسته به گروه تروریستی داعش، تصویر عامل حادثه تروریستی روز گذشته در جنوب عراق را منتشر کردند.

  این عملیات تروریستی منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از زائران کربلا شد. 

 گفته می‌شود بر اثر این انفجار خونین، شماری از هموطنان مان شهید و زخمی شدند.

 

 

انفجار روز پنج‌شنبه (۴ آذر) در جایگاه سوختگیری شهر حله که در حدود ۵۰ کیلومتری شرق کربلا واقع است، منجر به شهادت زائرانی شد که پس از برپایی مراسم عزاداری اربعین حسینی در حال بازگشت به کشورهایشان بودند.

 در جریان این حادثه یک عامل انتحاری وابسته به گروه تروریستی داعش خودروی سنگینِ بمب‌گذاری شدۀ خود را در جایگاه سوختگیری و رستورانی که زائران به آن مراجعه می‌کنند، منفجر کرد.

 این انفجار به حدی مهیب بود که پمپ بنزین را کاملاً نابود و چند خودرو را متلاشی کرد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار