کد خبر: ۳۳۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 22 November 2016
تابناک / مادر فومنی با مراجعه به استانداری گیلان درخواست بازگشت به کار مامور خاطی شهرداری فومن را داد تا این مرد بتواند کسب روزی کند.

 معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تلاش زن فومنی برای بازگشت مامور خاطی شهرداری به کارش خبر داد.

شهیندخت مولاوردی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز خبری از خانم رفیعی، مدیرکل و مشاور امور زنان و خانواده استانداری گیلان دریافت کردم که دیروز بانوی سیلی خورده فومنی به استانداری مراجعه و طی نامه ای از استاندار درخواست عفو مامور شهرداری را کرده است تا این مامور به دلیل روزمزد بودن دوباره سر کارش برگردد.

همچنین درخواست پرداخت دیه و یا جلب رضایت خانواده شاکی را در مورد همسر زندانی خود داشته است .

امیدوارم مشاور محترم استاندار به سهم خود در ماموریت پیگیری این موضوع از مجاری ذیربط قانونی که از زمان انتشار خبر مربوط به این بانوی فومنی به ایشان محول شده است، موفق باشد.»

از روز وقوع حادثه انتقادهای زیادی در رسانه ها و جامعه به عملکرد شهردار فومن شده بود و مردم انتظار استعفای او را داشتند.

به عقیده الهام باقری کارشناس علوم رفتاری، رفتار مامور شهرداری فومن نشأت گرفته از سخت گیری های شهردار فومن به کارکنان شهرداری بوده و او تصور می کرده که با سیلی زدن به زن فومنی کارش را درست انجام داده است.

بر این اساس مشخص می شود که این مامور مجری اوامر شهردار بوده و برای اینکه بتواند به کارش در شهرداری ادامه دهد، دست به هرکاری زده است.

امروز مادر فومنی به شهردار فومن درس انسانیت داد و زمانی که او مامور را به جای خود مجازات کرد، به استانداری رفت و درخواست بازگشت به کار مامور خاطی را داد چرا که به خوبی می داند مقصر کس دیگری است.

مردم تنها انتظاری که از شهردار فومن دارند، استعفای اوست چرا که در مجموعه خود سیستم مدیریتی ناسالمی را اتخاذ کرده مه ثمره اش سیلی خوردن یک زن در خیابان توسط کارمندش است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد رودسری
|
Germany
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
حرکت شرافتمندانه ان بانوی بزرگوار نشانه روح بزرگ این زن میباشد. پر مسلم است که شهردار فومن فاقد مدیریت صحیح بوده و اینگونه انسانهای نیازمند که بصورت کارگر روز مزد مشغول بکار میباشند بجان مردم ضعیف و مستاصل انداخته و سبب اشوب و بلوا در داخل شهر میشود..یک مدیر واقعی باید در مسئولیت خود تدابیر مطابق با محیط و نیاز های مردم بیاندیشد. گماردن یک کارگر روز مزد و جمع کردن امکانات مردم که خلاصه زندگی انها میباشد.وضمنا با جمع کردن مایملک انسانهای نیازمند مسلما اینگونه کار ها سبب اشوب در شهر میگردد. من معتقدم باید فرد لایق و مدیر توانائی را بر مسند کار شهرداری فومن گمارده شود تا بهتر بتواند با مردم مماشات نماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار