رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: برای آسان کردن رفت و آمد سوگواران حسینی در روز یکشنبه 30 آبان (اربعین حسینی)، تمهیدات ترافیکی در خیابان های منتهی به حرم های مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) در شیراز در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۳۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 19 November 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ مصطفی عباسی شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ساعت هفت صبح یکشنبه از تردد خودروهای شخصی در مسیرهای میدان شهدا (شهرداری) – خیابان پیروزی – خیابان شهید آیت الله دستغیب جلوگیری می شود.
وی اظهارکرد: این محدودیت های ترافیکی در فلکه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، سه راه آستانه و سه راهی دروازه قصاب خانه به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع) اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور استان فارس همچنین گفت: تردد خودروها در صبح روز یکشنبه در مسیرهای دروازه کازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر نیز ممنوع است.
عباسی گفت: از شهروندان تقاضا می شود از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده‌های ترافیکی مشخص‌ شده در این روز خودداری و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
سوگواران حسینی در شیراز و شهرستان‌های استان فارس در روز اربعین امام حسین (ع) سالار شهیدان در قالب یک تجمع مردمی به سمت حرم شاهچراغ (ع) راهپیمایی و در حرم مطهر به عزاداری یکپارچه می پردازند.
بنا بر اعلام مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، راهپیمایی سوگواران حسینی در این روز ساعت 9 صبح از چهار مسیر به سمت حرم شاهچراغ (ع) صورت می گیرد.
بر این اساس، میدان امام حسین (ع) – میدان شهدا – خیابان 9 دی، میدان ولی عصر (عج) – خیابان لطفعلی خان زند – حرم مطهر شاهچراغ(ع)، میدان امام حسن مجتبی (ع) – فخرآباد و خیابان احمدی نو مسیرهای راهپیمایی سوگواران در روز اربعین در شیراز خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار