کد خبر: ۳۲۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 06 November 2016
تابناک - مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: از خبرنگاران و فعالان رسانه ای عضو خانه مطبوعات استان برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تهران ثبت نام می شود.

کریم خورسندی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نمایشگاه مطبوعات امسال که با شعار شفافیت و صداقت آغاز به کار کرده، با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سراسر کشور همراه است و اداره کل ارشاد گیلان نیز غرفه مطبوعات گیلان را به نمایندگی از مطبوعات استان در این نمایشگاه دایر کرده که به معرفی مطبوعات و رسانه ای استان می پردازد.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه برخی از نشریات و سایت های استان گیلان به طور جداگانه غرفه گرفته اند که به معرفی تولیدات و کارکردهای فرهنگی خود خواهند پرداخت.
خورسندی اضافه کرد: بر همین اساس خانه مطبوعات گیلان قصد دارد با حمایت و م
شارکت استانداری گیلان، صبح چهارشنبه 19 آبان ماه جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای عضو خانه مطبوعات را به نمایشگاه اعزام کند.
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان گفت: علاقمندان به شرکت و حضور در نمایشگاه مطبوعات می توانند ضمن تماس با شماره 33323629 خانه مطبوعات ثبت نام کنند تا مقدمات اعزام آنها به نمایشگاه فراهم شود، مهلت ثبت نام فقط تا ساعت 14 دوشنبه 17 آبان ماه می باشد.
وی اظهار داشت: زمان حرکت ساعت 5 صبح چهارشنبه 19 آبان مقابل استانداری گیلان بوده و زمان برگشت نیز ساعت 16 همان روز می باشد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشورمان از جمعه 14 آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی تهران گشایش یافته و تا 21 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
ساعات کار خانه مطبوعات گیلان هر روز از ساعت 9 تا 14 بوده و درب خانه مطبوعات گیلان بر روی اصحاب رسانه باز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار