کد خبر: ۳۲۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 06 November 2016
تابناک / نمایندگان استان‌های شمالی کشور در مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تامین اعتبار لازم جهت کمک به واگذاری تیم فوتبال داماش گیلان درخواست کردند.

جمعی از نمایندگان استان‌های شمالی کشور در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تامین اعتبار لازم به منظور کمک به واگذاری تیم فوتبال داماش گیلان و ارتقای امکانات و تجهیز مورد نیاز آن شدند.

در بخشی از این نامه امده است: تیم داماش گیلان با ریشه چهل سال حضور در عرصه فوتبال کشور، بازیکنان بزرگی را در سطح ملی به فوتبال ایران و بین‌الملل معرفی نموده است. با وجود خیل عظیم هواداران در سطح رشت و استان گیلان و حتی استان‌های همجوار، متاسفانه سال‌هاست با مشکلات ملکیتی و مالی و امکانات سخت‌افزاری برای بقای خود دشت به گریبان بوده و مشکلات به حدی رسیده که تیم مردمی داماش در آستانه انحلال کامل می باشد.

این مهم سبب نگرانی شدید مردم شهر و راه اندازی پویش‌های مردمی همچون «داماش زنده است» نیز شده که نشان‌دهنده خواست اقشار مختلف مردم گیلان برای بقا و حفظ این تیم محبوب شمال کشور و علی‌الخصوص شهر رشت است. این موضوع چنان حساسیت‌برانگیز شده که منجر به مراجعه حضوری مردم و نامه نگاری‌های بسیار به نمایندگان فراکسیون شمال کشور و درخواست کمک برای حفظ و بقای این تیم پرهوادار و مردمی شمال کشور شده است.

به گزارش ایسنا،‌اسامی نمایندگان امضاءکننده در حمایت از تیم داماش گیلان:

غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت، محمدصادق حسنی نماینده رشت، جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود، محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت، ولی داداشی نماینده آستارا، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا، محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه، حسن خسته‌بند نماینده بندرانزلی، منوچهر جمالی نماینده رودبار، اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش، محمود شکری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، ذبیح‌الله نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل، عزت‌الله یوسفیان نماینده آمل، علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد، محمد دامادی نماینده ساری، شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده تنکابن و محمد شاعری نماینده بهشهر و گلوگاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار