تابناک / تیم فوتبال ملوان انزلی در مقابل تراکتورسازی تبریز به شکست خانگی یک بر صفر تن داد و از رقابت‌های جام حذفی حذف شد.
کد خبر: ۳۲۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 31 October 2016
تابناک / تیم فوتبال ملوان انزلی در مقابل تراکتورسازی تبریز به شکست خانگی یک بر صفر تن داد و از رقابت‌های جام حذفی حذف شد.

از سری رقابت‌های جام حذفی دیدار دو تیم ملوان انزلی و تراکتورسازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

ملوان در این دیدار با وجود تلاش‌های صورت گرفته، نتوانست کاری انجام دهد و با تن در دادن به شکست یک بر صفر، از ادامه بازی‌های جام حذفی حذف شد و صعود تراکتورسازی به یک‌هشتم نهایی بازی رقم خورد.

ترکیب ملوان بندر انزلی در این دیدار ایمان صادقی، مهدی رستمی، حامد نورمحمدی، عزیز معبودی، فرزاد جعفری، محمد آبشک، سعید یوسف‌زاده، رضا اعتمادی، پوریا غلامی، شاهین ثاقبی و حسین شنانی یازده مرد ملوانان بودند.

تراکتورسازى تبریز با ترکیب محمد رضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد رضا مهدی‌زاده، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد نوری، سروش رفیعی، شهرام گودرزی، جاسم کرار و فرزاد حاتمی وارد زمین شد.

پیش از دیدار دو تیم سرمربی هر دو تیم بارها توسط هواداران ملوان و تراکتورسازی مورد تشویق واقع شدند و محمد مایلی کهن برای خوش‌آمدگویی به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و به وی دسته گلی هدیه داد.

فرزاد حاتمی بازیکن اسبق تیم ملوان بندرانزلی به سمت نیمکت این تیم رفت و با هم تیمی گذشته به خوش و بش پرداخت.

محمد آبشک، عزیز معبودی و سعید یوسف‌زاده به سمت امیر قلعه‌نویی سرمربی پیشین خود رفته و برای ورود به زمین از وی رخصت گرفتند.

ملوان بندرانزلی در ابتدای دیدار فشار زیادی بر خط دفاع تراکتورسازی وارد کرد و در دقیقه 17 شاهین ثاقبی موفق به گلزنی شد که کمک اول این دیدار آن را آفساید اعلام کرد تا نخستین گل این دیدار مردود اعلام شود.

در دقیقه 20 محمد ایران پوریان در اشتباه خط دفاعی ملوان موفق به گل زنی شد و هواداران ملوان بارها به تصمیمات داور این دیدار اعتراض کردند در حالی که نیمکت ملوان اعتراضی را از خود نشان نداد و با آرامش بر روی نیمکت حضور یافتند.

بازی بسیار پر برخورد صورت گرفت و هواداران دو تیم به شدت در حال تشویق تیم مورد علاقه خود بودند و وقت اضافه در نیمه نخست یک دقیقه توسط داور وسط این اعلام شد و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازى تبریز در مقابل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی تبریز جایگزین شهرام گودرزی شد و پوریا غلامی هافبک ملوان بندرانزلی به دلیل اعتراض داور از وی، کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 60 شوت شاهین ثاقبی مهاجم ملوان به دست مدافع تراکتور سازی تبریز برخورد کرد که داور مسابقه اعتقاد به پنالتی نداشت و موجب اعتراض شدید هواداران و بازیکنان ملوان شد.

در دقیقه 66 محمد نوری هافبک تراکتور با تکل از پشت مهاجم ملوان را نقش بر زمین کرد و داور به او کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 68 ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی جایگزین جاسم کرار هافبک عراقی این تیم شد و ملوان بندرانزلی نخستین تعویض خود را در دقیقه 71 انجام داد و رضا اعتمادی از بازی خارج و به جای وی حسین قنبری وارد زمین شد.

در دقیقه 82 سعید یوسف زاده کاپیتان ملوان از بازی خارج و به جای وی میلاد بختیاری وارد زمین شد و دقیقه 88 سروش رفیعی هافبک ملوان از داور به دلیل حرکت غیر ورزشی کارت زرد دریافت کرد و پوریا غلامی مهاجم ملوان از بازی بیرون و سیاوش حق نظری وارد زمین شد.

توسط داور وسط برای نیمه دوم بازی ملوان و تراکتورسازی تبریز 5 دقیقه وقت اضافه اعلام شد و سد بیش از 30 مامور انتظامی بین سکوی  هواداران دو تیم قرار گرفت.

در دقیقه 92 محمد رضا اخباری دروازبان تراکتورسازی تبریز به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد دریافت کرد و نتیجه بازی به سود تراکتورسازی خاتمه یافت.
برچسب ها: ملوان انزلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار