سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از اجرای گسترده طرح دوشنبه های قرآنی در ایستگاه های مترو امام خمینی(ره) شادمان ، شهدا و دوازده دولت در هفته دوم آن خبر داد.
کد خبر: ۳۱۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 25 October 2016
محمد بنی حسن افزود: با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از برنامه های تلاوت قرآن و اذان در ایستگاه های مترو بار دیگر تلاوت قرآن و اذان با عنوان دوشنبه های قرآنی و با همکاری فرهنگسرای مترو ، هفته اول آن درایستگاه تئاتر شهر برگزار شد. 

وی با بیان اینکه آموزش و گسترش قرآن از برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی این شرکت است گفت: هدف از این کار گسترش جلسات قرآنی در شهر زیر زمینی است تا از این طریق این کتاب الهی بیش از گذشته سر لوحه زندگی مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه قبلی و استقبال خوب شهروندان، کرسی های تلاوت قرآن را در کنار نمازخانه های ایستگاه های منتخب مستقر کردیم.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: دوشنبه های هر هفته تا پایان ماه صفر این طرح در ایستگاه های مترو اجرا می شود که از قاریان ممتاز و بین المللی کشور دعوت می کنیم تا در این امر معنوی شریک شوند.

محمد بنی حسن خاطرنشان کرد: اولین کرسی تلاوت قرآن در ایستگاه مترو تئاتر شهر توسط قاری نوجوان امیر حسین پرنیان دارنده رتبه اول کشوری در رشته اذان 26 مهرماه پیش از اذان ظهر برپا و با استقبال خوب مردم مواجه شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار