تابناک / جلسه امروز شورای شهر رودبنه به علت سوال دو عضو شورا از شهردار به جنجال و درگیری لفظی انجامید.
کد خبر: ۳۱۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 21 October 2016
تابناک / جلسه امروز شورای شهر رودبنه به علت سوال دو عضو شورا از شهردار به جنجال و درگیری لفظی انجامید.

یک منبع آگاه طی تماس با خبرنگار «لاهیجان» با اعلام این خبر گفت: در جلسه صبح امروز در شورای شهررودبنه، درگیری لفظی شدیدی بین دو عضو شورای شهر این شهر پیش آمد که با وساطت یک عضو دیگر، به درگیری فیزیکی نیانجامید.

گویا درگیری لفظی امروز به علت طرح ۱۲ سوال دو عضو شورا از شهردار رودبنه در حوزه مسائل مالی و قراردادها بوده که به علت دفاع یک عضو شورا از عملکرد شهردار به درگیری لفظی شدید انجامید که با وساطت یکی دیگر از اعضای شورای شهر رودبنه قائله سریع ختم شد.

هنوز هیچ یک از مسئولین شهرستانی در این باره اظهار نظری نکرده اند.

شورای شهر رودبنه دارای پنج عضو اصلی است که چهار عضو آن در جلسه صبح امروز حضور داشتند و شهردار نیز از غائبان جلسه امروز بود. طبق ماده ۷۳ اصلاحی چنانچه یک یا چند نفر از اعضاء شورای شهر به عملکرد شهردار یا عملیات شهرداری به دلیل عدم انجام وظایف قانونی و یا ضعف مدیریت اعتراض داشته باشند، توسط رئیس شورا موارد را به صورت صریح و مکتوب به شهردار تذکر می‌دهند و در صورت عدم رعایت مفاد مورد تذکر و اصرار اعضای معترض، موضوع به صورت سوال مطرح می‌شود که در این صورت، رئیس شورا سوال را کتبا به شهردار ابلاغ می‌کند و وی موظف است با هماهنگی رئیس شورا حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از تاریخ ابلاغ، در محل شورا حاضر شود و به سوال مطرح شده پاسخ دهد. پس از ارائه پاسخ بدون حضور شهردار نسبت به قانع کننده بودن آن رأی گیری به عمل می‌آید. چنانچه پاسخ شهردار از نظر اکثریت اعضای شورا قانع کننده نباشد، موضوع به صورت اخطار توسط رئیس شورا به شهردار ابلاغ می‌شود.
 
 
 
 
 
برچسب ها: شهرداری رودبنه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
شهرداری رودبنه حدود 7 ماه است با من دارد بازی در میاورد زمینی در کنفگوراب که جوز شهر رودبنه است مال کسی است که اگر کمک کمیته امداد نبود بند خداها اسیری میکشیدنند البته ما هم هستیم نمیگزاریم که بد زندگی کنند اقای رضافکری یک محوط زمین با خانه قدیمی حدود2000 متر بود که اول کوچه را 6متری وحال 8متری کلی زمین رفت وپدر تمام ان زمین وخانه محوط را برای پسرش در بانک مسکن گذاشت وپسرش جای دیگری خانه درست کرد تاحال 63 قسط گذشت وچون پول بانک را نمیداد بانک داشت میگذاشت مزاید که دو خواهر او رفتند 8میلیون دادند و10 قسط هم دادنند نقشه کشیدنند نظام مهندسی رفتند ولی شهرداری رودبنه میگوید 12 میلیون واخرش 9 میلیون ما حاضر شدیم 6 میلیون انها میگویند 9میلیون یک ماشین شن هم در این مدتی که کنفگوراب با شهر رودبنه یکی شد پدر دارد ان زمین را در بازداشت بانک است از سهم یک پسرش میدهد به دو دخترش وانها قسط او را بدهند 10میلیون تا حال دادند و18 میلیون بدهکار و8 میلیون هم پسرش گرفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار