کد خبر: ۳۱۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 21 October 2016
تابناک / علی بهارمست بحث اعتیاد و مواد مخدر را یکی از آسیبهای جدی جامعه امروز دانست و تصریح کرد : در راستای تأکیدات استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر نجفی و مصوبات جلسات شورای عالی مبارزه با مواد مخدر استان و نیز پیگیری های شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت با تأمین اعتبار در بودجه سال ۹۵ شهرداری رشت، با تبادل تفاهم نامه با اداره کل محترم آموزش وپرورش استان گیلان نسبت به بازسازی و احداث و تجهیز مرکز فوق مبادرت نمودیم.
 
 معاون خدمات شهری با بیان اینکه این مرکز براساس نقشه ها و بکارگیری حداقل استاندارهای که برای ایجاد چنین مراکزی مدنظر، ساخته شده است گفت: سعی کردیم در مدت کمتر از چهار ماه نسبت به انتخاب پیمانکار، بازسازی و تکمیل و تجهیز کامل این مکان اقدام نماییم.
 
وی اظهار داشت: این مرکز با زیر بنایی حدود ۴۵۰ متر مربع شامل دو بخش قرنطیه با ظرفیت ۱۰ تخت و بخش آسایشگاه با ظرفیت ۵۰ تختخواب با امکاناتی چون اتاق مدیریت، پزشک، CPR، اتاق مشاور، اتاق تزریقات، نمازخانه، رختشور خانه، حمام و سرویس بهداشتی در محدوده لاکان آماده بهره برداری می باشد.
 
بهارمست ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری در خصوص راه اندازی این مرکز گفت: انشالله همه ما بتوانیم قدم های هرچند کوچک در راستای رهایی جامعه از این بیماری خانمان سوز برداریم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار