کد خبر: ۳۱۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 21 October 2016
تابناک / دکتر ثابت قدم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سیستم شهرداری نیازمند یک سری تغییرات در ساختار سازمانی و نیروی انسانی با نگاه تمرکز زدایی است.
شهردار رشت تصریح کرد:  برای اینکه شهرداری به نقطه ای مطلوبی در مجموعه فعالیت خود دست یابد جهادی و ایثارگرانه  عمل نماید.
 
وی افزود: شهرداری رشت در ۱۸ ماه گذشته با نگاه اعتماد سازی محله ای در قالب پروژه های کوتاه مدت در راستای نیازهای مردم گام برداشته است.
 
دکتر ثابت قدم با تاکید بر تسریع فعالیت مدیران و کارکنان شهرداری خاطرنشان کرد: هر گونه بروکراسی اداری که باعث طولانی شدن در فعالیت ها می شود به حداقل ممکن باید تقلیل یابد، در توسعه شهری و در خدمت به مردم باید از هرگونه موازی کاری و یا مراودات شهرداری پرهیز نماییم.
 
 
 
شهردار رشت با اشاره به مشکلات موجود در حوزه زیرساخت های حمل و نقل، آتش نشانی و حوزه IT  شهرداری رشت، تصریح کرد: سازمانهایی که فاقد شفافیت کاری در عملکرد خود هستند باید جمع شوند.
 
وی با اعلام رضایت از عملکرد واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری افزود: با حفظ نگاه تمرکز زدایی،  تعویض ناوگان عمومی شهر، کوتاه کردن زمان خدمات رسانی در بازرسی و پاسخگویی به شکایات در حوزه it ، ارتقا کیفیت فعالیت و خدمات رسانی در بحران ها از جمله برنامه های شهرداری و سازمانهای زیربط در نیمه دوم سال جاری است.
 
 
 
دکتر ثابت قدم دانش اقتصاد در شهر را مرده دانست و یادآور شد: اقتصاد در زمان تعریف می شود، دانش اقتصاد از مالی و حسابداری مجزا است، اما متاسفانه به دلیل وجود بروکراسی های متعدد و نبود بحث ساختارها کارآیی دانش اقتصاد از بین می رود.
 
 
 
شهردار رشت با اشاره به ایرادات موجود در فرآیندهای پسماند، گفت: فرآیندهای پسماند بهینه نیست باید با تغییر در  فرآیندهای پسماند  ، گام هایی در بهتر اجرا شدن فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در شهر بر داریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار