کد خبر: ۳۱۴۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 20 October 2016
تابناک / فرماندار رودسر گفت: رشد و نمو بارزی از عملکرد مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان در برطرف کردن مسائل ورزش رودسر و میزان پرداخت اعتبارات به هیأت‌های ورزشی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، امیر جانبازی ظهر امروز در نشست با هیأت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: توجه یک بعدی به توسعه فضای ورزشی کمک چندانی به توسعه ورزش رودسر نمی‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه کردن ورزش در جامعه افزود: باید با توسعه نخبه‌یابی و استعدادیابی تلاش شود تا ورزش در سطح وسیع‌تری در جامعه نهادینه شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه صرف قهرمان‌پروری به توسعه ورزش کمک نمی‌کند، تصریح کرد: مسؤولان برای آشنایی متوسط جامعه با ورزش تلاش کنند.

وی با تصریح بر اینکه ورزشکاران از مسؤولان انتظار حمایت بیشتری دارند، ادامه داد: قهرمان‌پروری خوب است اما مطلوب‌تر اینکه باید ورزش در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

جانبازی برطرف کردن مشکلات ورزش رودسر را مورد تأکید مسؤولان و هیأت‌های مختلف ورزشی قرار داد و تصریح کرد: نمود بارز عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان در برطرف کردن مسائل ورزش رودسر و میزان پرداخت اعتبارات به هیأت‌های ورزشی دیده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان رودسر تیم‌دار و باشگاه‌دار نیست، خاطرنشان کرد: با وجود این موضوع حداکثر تلاش خود را برای حمایت از باشگاه‌ها و تیم‌ها انجام می‌دهیم.

فرماندار رودسر یادآور شد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید هیأت‌های ورزشی به ویژه در شهرستان‌ها را بیشتر دریابد تا آنها نیز بهره‌مند شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار