کد خبر: ۳۱۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 19 October 2016
تابناک / فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 47 درصدی نزاع و درگیری فردی در این استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری عصر امروز در جمع روسای کلانتری و پاسگاه‌های گیلان استقرار سلامت اداری و افزایش امنیت اخلاقی در سطوح جامعه را اولویت پلیس دانست.

وی ارتقای سطح آموزش، تقویت بنیه اعتقادی، ترویج روحیه جهادی و تفکر بسیجی را از دیگر اولویت پلیس گیلان برشمرد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: مبارزه با مواد مخدر، سرقت، کالای قاچاق و کنترل جرایم در حوزه مجازی از دیگر اولویت پلیس استان در سال جاری بوده است.

وی کنترل و کاهش تصادفات را از دیگر اولویت‌های پلیس استان از ابتدای سال جاری ذکر کرد.

میرحیدری با بیان اینکه افزایش رضایت‌مندی مردم از اهداف پلیس در اجرای هر ماموریت بوده است، گفت: فراهم شدن زمینه برای اجرای هر ماموریت از توفیقات کلیدی و تحسین برانگیز پلیس است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در چند سال اخیر شاهد بهبود وضعیت اجرای ماموریت‌ها است، یادآور شد: استقرار شایسته سالاری و تعیین فرماندهان و مدیران ارزشی از سیاست‌های کلی ناجا است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ارائه خدمت بی‌منت به مردم همواره در نیروی انتظامی مورد تأکید است، خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم نسبت به نظام مقدس و نیروی انتظامی با اجرای صحیح ماموریت افزایش یافته است.

وی کسب رتبه دوم در کنترل جرایم و سرقت در کل کشور را از افتخارات پلیس گیلان و نشانه ولایت‌مداری پلیس دانست.

میرحیدری از کاهش 47 درصدی نزاع و درگیری فردی در گیلان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این مدت نزاع جمعی 55 درصد و قتل 23 درصد کاهش داشته است.

وی کشفیات مواد مخدر را با 75 درصد، دستگیری معتادان 24 درصد و دستگیری قاچاقچیان نیز با 125 افزایش در مدت مذکور ذکر کرد.

این مقام مسؤول کاهش پنج درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در گیلان در مدت مذکور را ناشی از توجه دقیق و مسؤولانه پلیس به منویات مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده ناجا دانست.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری پنج دارالقرآن فعال شده است، متذکر شد: تربیت یک‌هزار حافظ قرآن در استان از اهداف ارزشمند عقیدتی‌ـ‌سیاسی در توسعه فرهنگ قرآنی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار