مربی تیم ملی کشتی دانشجویان ایران در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک / ابراهیم مهربان ، به تشریح وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات جهانی که در کشور ترکیه برگزار خواهد شد پرداخت.
کد خبر: ۳۱۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 19 October 2016
تابناک / ابراهیم مهربان ، به تشریح وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات جهانی که در کشور ترکیه برگزار خواهد شد پرداخت.
 
به گزارش تابناک گیلان، مربی حال حاضر تیم ملی کشتی دانشجویان ایران ، در ابتدا اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم کشتی دانشجویان ایران که برای حضور در مسابقات جهانی خود را آماده میکنند در تهران در حال برگزاری است و این مسابقات از سوم تا پنجم آبان ماه در کشور ترکیه و با حضور همه مدعیان جهان برگزار می شود.
 
مهربان با اشاره به وضعیت خوب تمرینات و آماده سازی نفرات اعزامی به این مسابقات افزود: خدا را تشکر همه اعضای تیم در آمادگی خوبی به سر میبرند و با توجه به تمریناتی که پشت سر گذاشتیم امیدواریم بتوانیم مقامی در خور نام کشور عزیزمان کسب کنیم.
 
مهربان همچنین اشاره ای هم به نفرات اعزامی این تیم که بیشتر از استان های مازندران، کرمانشاه و زنجان هستند کرد و گفت: متاسفانه نه تنها در این تیم هیچ نماینده ای از استان گیلان حضور ندارد بلکه بعد از خداحافظی آقای فردین معصومی از دنیای حرفه ایی دیگر نماینده ای در هیچ یک از رده های سنی کشتی ایران برای حضور در مسابقات جهانی و بین المللی از استان گیلان نداشتیم.
 
وی در پایان ضمن تبریک 27 آبان روز تربیت بدنی به همه ورزشکاران و ورزش دوستان؛ از مردم عزیز نیز خواست برای موفقیت و سربلندی این تیم دعا کنند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار