کد خبر: ۳۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 18 October 2016
تابناک / برف شهرهای گیلان را سفید پوش کرد/ بارش 102 میلیمتر باران در انزلیبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،در کوهستان های حیران – ونه بین – چملر و مشند آستارا ، سوباتان - شکردشت - ریک و اسالم تالش ، شنبه راه و خانه بر ماسال و ماسوله حدود پنج سانتی متر برف باریده است.

بارش برف در این مناطق از دیشب آغاز شد و بطور خفیف ادامه دارد. بارش باران هم که از دیروز در مناطق جلگه ای گیلان آغاز شد در آستارا ، انزلی ، رضوانشهر ، صومعه سرا و فومن بطور پراکنده ادامه دارد.

در دیگر مناطق گیلان در زمان کنونی بارش باران قطع شده است. بیشترین بارندگی از انزلی 102 میلیمتر و کمترین از رودبار یک دهم میلیمتر گزارش شد.

کمانگر مدیر کل هواشناسی گیلان امروز گفت : دمای هوای گیلان در 24 ساعت گذشته سه  تا 10 درجه کاهش یافته است.

کمانگر افزود : فعالیت سامانه هوای سرد و بارشی دست کم تا پایان هفته کنونی در این استان شمالی ادامه دارد. دریای خزر امروز با ارتفاع موج یک تا 2 متر و 50 سانتی متر و فردا با ارتفاع موج نیم تا یک متر برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صیادی نامناسب است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود : دمای فعلی رشت ، مرکز گیلان 12 درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر 95 درصد است. در 24 ساعت گذشته گرم ترین شهر ، کیاشهر 22 درجه سانتی گراد و سردترین شهر جیرنده 2 درجه سانتی گراد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار