کد خبر: ۳۱۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 18 October 2016
تابناک / رئیس دانشگاه پیام نور گیلان از پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد.

سعید صادقی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا و با اعلام خبر تحصیل در دانشگاه پیام نور گیلان براساس سوابق تحصیلی اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1395 ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مد نظر با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی: www.pnu.ac.ir از رشته‌های پذیرنده در این مرحله اطلاع حاصل کرده و ضمن مشخص کردن رشته مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارکی از قبیل اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم یا  اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید و اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش و گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی هستند و اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن به همراه  اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن و شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری و مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان تصریح کرد: همه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند که کلیه پذیرفته‌شدگان باید حتماً نام ‌رشته و مرکز یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در دانشگاه پیام نور در فرم دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ 24 مهر سال جاری تا24 آبان ماه به مرکز دانشگاهی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

صادقی بیان داشت: همه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 31 شهریور سال جاری  دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

این مسئول بیان داشت: در صورت امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 96-1395 از سوی مرکز آموزشی مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند، می‌توانند در رشته و یا رشته‌های تحصیلی مربوط متقاضی شوند.

صادقی گفت: همه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مرکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 180.000 (یکصد و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.

وی  با بیان اینکه: هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود افزود: بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی در بانک اطلاعات پذیرفته شدگان هر دو محل حذف خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان بیان داشت: داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مرکز آموزشی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند که بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

وی بیان داشت: کلیه متقاضیان «مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

این مسئول بیان داشت:  پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و یا واحد آموزشی که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

وی تاکید کرد: داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org  و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار