کد خبر: ۳۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 17 October 2016
تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر فولاد یزد متوقف شد و به تک امتیاز این دیدار بسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تیم‌های فوتبال فولاد یزد و سپید رود رشت عصر امروز از هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

بازیکنان فولاد یزد که در چند هفته قبل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بودند و به ویژه در بازیهای جام حذفی موفق به کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد رقابت‌ها شده بودند، نمی خواستند در دیدار خانگی خود بازنده به میدان بروند از این رو از ابتدای بازی با صورت کاملا تدافعی بازی می‌کردند.

بازیکنان سپیدرود رشت هم که در حال حاضر در صدر جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارند، برای برد به این میدان آمده بودند و حملات زیادی بر روی دروازه فولاد ترتیب می‌دادند.

در سمت مقابل بازیکنان فولاد هم سعی بر استفاده از ضد حملات ایجاد شده داشتند به نحوی که در نیمه نخست این دیدار چند موقعیت نسبتا خطرناک بر روی دروازه سپیدرود رشت ایجاد شد.

با وجود تلاشهای دو تیم، بازی در نیمه نخست با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و بازیکنان بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کرده باشد راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم دیدار بازیکنان سپیدرود حملات خود بر روی دروازه فولاد را افزایش دادند و در دقیقه 79 موفق شدند با استفاده از خلا ایجاد شده در خط دفاعی فولاد، توسط سیدهادی موسوی نخستین گل دیدار را به ثمر رساندند.

با به ثمر رسیدن این گل، لاک دفاعی فولاد باز شد و بازیکنان این تیم حملات بیشتری بر روی دروازه سپید رود انجام دادند و در مقابل نماینده رشت مجبور به عقب نشینی و تدافعی بازی کردن شد البته حملات سپید رود با وجود کمتر شدن، کماکان ادامه داشت.

در دقایقی که بازیکنان و کادر فنی سپید رود رشت کار را تمام شده می‌دیدند و احساس پیروزی در بازی خارج از خانه را داشتند، علیرضا بیک زاویه موفق شد در دقیقه 94 بازی و در ضربه پنالتی که توسط داور اعلام شد، توپ را از خط دروازه سپیدرود بگذراند و نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

با نتیجه این بازی، سپید رود رشت 21 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول ایستاد و فولاد یزد هم با هشت امتیاز در جایگاه 15 قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار