کد خبر: ۳۱۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 17 October 2016
تابناک / رئیس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری هشت متهم عامل مزاحمت از طریق پیام‌رسان‌های موبایلی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی عصر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به شناسایی عاملان هتک حیثیت تعدادی از شهروندان گیلانی در فضای تلگرام، اظهار کرد: چند فقره پرونده به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت آنها در تلگرام به پلیس فتا ارجاع شد.

وی عاملان هتک حیثیت شهروندان گیلانی را یک زن اهل تهران و ساکن اصفهان و سه مرد اهل و ساکن رشت عنوان کرد و ادامه داد: متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتای گیلان گفت: متهمان اعتراف کردند که با انتشار مطالب موهن در تلگرام قصد اذیت و آزار شکات را داشتند و انگیزه خود را از این کار انتقام‌جویی و تسویه‌حساب شخصی عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد، افزود: شهروندان در انتشار و اشتراک، تقوای رسانه‌ای را رعایت کنند.

محمدخانی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را به پلیس فتای استان اطلاع دهند.

وی به موردی دیگر از مزاحمت‌های موبایلی اشاره کرد و گفت: چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان گیلانی مبنی بر مزاحمت از طریق پیام رسان‌های موبایلی به پلیس فتا رسید.

رئیس پلیس فتای گیلان با تصریح بر اینکه عاملان مزاحمت از طریق پیام رسان‌های موبایلی گزینه خارجی شناسایی و دستگیر شدند، اضافه کرد: متهمان هشت نفر مرد بودند که یک نفر از آنها اهل و ساکن لاهیجان و بقیه اهل و ساکن رشت بودند که با دستور قضایی دستگیر شدند.

به گفته وی، متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با ارسال مطالب موهن، خلاف واقع و ناروا موجب اذیت و آزار شکات شده بودند، اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار