کد خبر: ۳۱۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 16 October 2016
تابناک / سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان از حضور چهار ملی‌پوش این استان در مسابقات جهانی سپک تاکرا تایلند خبر داد.

حجت رحمت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی با اشاره به حضور کاروان تیم ملی سپک‌ تاکرا ایران در سی و یکمین دوره مسابقات جهانی 2016 تایلند، اظهار کرد: اعضای تیم‌های ملی آقایان و بانوان سپک تاکرای کشورمان به منظور شرکت در مسابقات جهانی بانکوک روز گذشته وارد تایلند شدند.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های ملی بزرگسال و جوانان در رده آقایان و تیم ملی بانوان حضور می‌یابند و در رقابت‌های دبل، رگو، تیمی و هوپ تاکرا شرکت می‌کنند.

سرپرست هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان از حضور رئیس انجمن سپک تاکرا کشور و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا در مسابقات مذکور خبر داد و گفت: این مسابقات از روز دوشنبه 26 مهرماه جاری آغاز و امشب مراسم قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضور دو ورزشکار آقا و دو ورزشکار خانم گیلانی در سی و یکمین دوره مسابقات جهانی 2016 تایلند تصریح کرد: پیام شیرعلی و امیرخانی به ترتیب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و بازیکن تیم ملی بزرگسالان آقایان و محبوبه تجدد و محدثه تقی‌زاده به عنوان مربی تیم ملی و بازیکن تیم ملی بانوان نماینده گیلان در این مسابقات هستند.

رحمت‌خواه تیم ملی سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران را تیم با روحیه و قدرتمند دانست و گفت: امیدواریم بازیکنان گیلانی تیم ملی سپک تاکرا و تیم ملی کشورمان با مقام و مدالی خوش رنگ به کشور بازگردند.

وی به انتخاب مسؤول حقوقی هیأت مذکور اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تجارب علی مطهری، وی به عنوان مسؤول حقوقی هیأت انجمن‌های ورزشی گیلان منصوب شد.

به گزارش فارس، ورزش سپک تاکرا در سال 1382 توسط تعدادی از علاقه‌مندان و کارشناسان ورزش وارد ایران شد که با توجه به جذابیت این رشته ورزشی، علاقه‌مندی و توانمندی ایرانیان در مهارت‌های فردی و انجام حرکات آکروباتیک در این رشته به سرعت جایگاه مناسبی در بین جوانان ایرانی باز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار