کد خبر: ۳۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 16 October 2016
تابناک / معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان از برگزاری مرحله چهارم و پنجم قرعه‌کشی  جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و افزود: در این مراحل، مجموعا نام 6 خانوار از استان گیلان دیده می‌شود.

وحید طیفوری با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن 95 تا 28 مهر، اظهار کرد: تاکنون 19 درصد خانوارهای گیلانی در سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

وی از برگزاری مرحله چهارم و پنجم قرعه‌کشی  جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی در مرکز آمار ایران خبر داد و افزود: در این مراحل، مجموعا نام 6 خانوار از استان گیلان دیده می‌شود.

قائم‌مقام ستاد سرشماری گیلان ادامه داد: بر این اساس در مرحله چهارم ابراهيم هدايتی حسن‌كياده از رشت، گلباجی عزيزی‌مقدم نصيرمحله از احمدسرگوراب شفت و کامران حاجت‌پور از اسالم تالش و در مرحله پنجم علی نسيم‌دوست از پره‌سر رضوانشهر، وس‌بانو پرانداخ از رستم‌آباد جنوبی رودبار و سالار ميرزایی از اسالم  تالش برنده قرعه‌کشی جایزه 10 میلیون ریالی سرشماری اینترنتی شدند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه سرشماری اینترنتی از طریق سامانه  www.sarshomari95.ir  انجام می‌شود، گفت: افزایش صحت و دقت و کاهش هزینه های سرشماری از مزایای سرشماری اینترنتی است که لازم است مردم در انجام آن مشارکت کامل داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار