کد خبر: ۳۱۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 14 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از صبح فومن، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور در آیین های عزاداری و نیز مساجد و هیئت های مذهبی این شهرستانها، ضمن حضور در جمع عزاداران حسینی، در برخی مساجد سخنانی نیز ارائه کرده است که بر اساس شنیده های موثق حرف دل مردم را همانند گذشته زده و خطاب به افرادی که چشم دیدن توسعه و آرامش منطقه را ندارد، عنوان داشته که” به دوستان عزيز ميگويم و برای چندمین بار توصیه می کنم، حالا كه دست ما را نميگيريد، حداقل افكار مردم را به هم نريزيد و این مردم شریف و قدرشناس را آزار ندهید.”

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی افتخاری بیان داشته است: مردم قهرمان و زحتمکش و آگاه فومن و شفت با حضور خود در انتخابات گذشته و اعتماد به بنده به عنوان خادم ملت ثابت کرده اند که دیگر فومن وشفت جای گزافه گوئی ها و دروغ پراکنی ها نیست.

وی افزوده است: هم اکنون برخی افراد از خدا بی خبر، با تخريب فضاهاي مجازي عليه ما و با استفاده از افراد بيمار بدنبال فضاسازی برای ناكارآمد نشان دادن ما هستند.

وی ادامه داد: چند نفر مورد شناسايي قرار گرفته اند كه به اين افراد ماهيانه دستمزد می دهند که فرد مورد اعتماد شما مردم را تخریب بکنند، اینها نه تنها خللی در کار من به عنوان خادم مردم ایجاد نمی کنند بلکه ارزشی برای من و مردم ندارند و به لطف خدا اراده افتخاری برای آبادانی فومن و شفت به کمک شما مردمان عزیز و غیرتمند اراده ای پولادین و قوی است. این افراد می خواهند كه تخريب ها را با توجه به تشويش اذهان عمومي شروع بكنند ولي شما مردم آگاه تر از اين افراد هستيد و گول اين افراد نابخرد را نخواهيد خورد و دعین حال اینها باید در پیشگاه خداوند عزوجل پاسخ گو باشند.

وی با بیان اینکه بنده همیشه با خوش بینی فكر ميكردم در امورات اداري دو شهرستان مشكلات زيادي نيست و من كار سختي را نخواهم داشت، افزوده است: متوجه شده ام خانه فومن و شفت در بعضي از امورات از پاي بست ويران است و نیاز به ایجاد زیربنایی قوی دارد.

وي با بیان اینکه از همه شما مردم می خواهم که برای خادمین خود دعا کنید، گفت: تمام سعي بنده اين است تا با به کارگیری افراد شايسته و خداترس و مدیران لایق ، کارآمد ، متخصص و متعهد، همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند که از افراد با روحیه انقلابي در امورات استفاده شود، بتوانم حق مردم را مطالبه کنم و برای عمران و آبادانی فومن و شفت که بسیار مهجور واقع شده، گامی ارزشمند و ماندگار بردارم.

وی ادامه داده است: تا کنون بیش دو هزار نامه از گرفتاري هاي مردم در دوشهرستان فومن و شفت به دفتر اینجانب واصل شده که متاسفانه نيمي از درخواست ها اشتغال جوانان تحصيل كرده است، این جوانان نور چشم خانواده ها و جامعه اسلامی هستند و باید مدیران دستگاههای مرتبط برای ایجاد اشتغال گامی اساسی بردارند.

افتخاری به مشکلات بخش صنعت نیز اشاره کرده و گفته است: متاسفانه يك عده بجاي اينكه چرخه اقتصادي را بچرخانند و بفكر مشكل اقتصادي كشور و منطقه باشند به فكر جيبشان هستند و می توان مدعی شد که دندانه های چرخ صنعت در فومن و شفت نابود شده است.
‏‎وی ادامه داد: معوقات بانکی ۳۷ میلیاردی یکی از شرکت ها در شهرک صنعتی شفت که مشکلات زیادی دارد، موجب شده بانك هاي عامل با اين شرايط، هيچ تسهیلاتی به اين شهرك ها اختصاص ندهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرده است: بنده مهدي افتخاري به مردم قول داده ام كه به فكر توسعه فومن و شفت باشم و همه جا گفته ام نخواهم گذاشت که فومن و شفت در بن بست توسعه قراربگيرد، بايد بگويم در بخش عمراني و زيرساخت ها دچار مشكلات زياد هستيم از جمله پل ورودي فومن كه درآن به قدمت ، تاريخ و مردمان اين شهر توهين شده است، من پشت اين تريبون بيان خواهم كرد كه ما باپيگيريهاي كارشناسي دنباله كار را گرفته ایم و باز خواهیم گرفت.

‏وی تاکید کرده است: قابل توجه آقاياني كه تريبون دارند و ميگويند فلان كار نبايد صورت بگيرد نبايد براي مثال دست به پل فومن زد و اين يك بيت المال است،توصیه می کنم برويد تحقيق كنيد و بعد حرف بزنيد، بيت المال زيادي دراين شهر پايمال شده است چرا تابحال حرف نزده اید. تاكنون كجا بوديد و چرا نرفتيد بررسي نكرديد بايد بگويم ميلياردها پول صرف هزينه هاي اين پل شده و از بيت المال اخذ شده اين هزينه ها كجا رفته است.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی خادمین مردم در خانه ملت است، افزود: به زودي گزارش وضعیت پل را رابه صورت كامل تقديم مردمان عزيز خواهم كرد و به دوستان عزيز ميگويم حال كه دست ما را نمي گيريد، حداقل افكار مردم را به هم نريزيد.

وی ابراز امیدواری کرده است: اگر خداوند متعال بخواهد با صبر شما مردم ميتوانيم اميد و آينده خوب را به دوشهرستان فومن وشفت به ارمغان بیاوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار