کد خبر: ۳۱۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 14 October 2016
تابناک گیلان / بالاخره مایلی کهن هم تیم کی روش را ستود؛ رفتار برخی لیدرها در هواپیما زشت بود!
 
سرمربی اسبق تیم ملی ایران از عملکرد ملی پوشان کشورمان برابر کره جنوبی تمجید کرد و گفت: «تیم ملی ما به خصوص در کارهای دفاعی منظم کار می کند.»
 
 

 

محمد مایلی کهن درباره دیدار ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: «تیم ملی در برابر کره جنوبی بسیار با نظم بازی کرد و بازیکنان واقعا بر اساس وظایفی که داشتند کارشان را انجام دادند و حق مسلم شان بود که برنده شوند زیرا کره جنوبی هیچ شانسی برای گلزنی نداشت.»

 

وی در ادامه افزود: «تیم ملی ما به خصوص در کارهای دفاعی منظم کار می کند و دو وینگر تیم ملی یعنی وحید امیری و علیرضا جهانبخش بخوبی در کارهای دفاعی شرکت می کردند و در کارهای هجومی نیز موثر بودند. سردار هم که گل خوشگلی زد. جا دارد این برد را به فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی تبریک بگویم.»

 

سرمربی سابق تیم ملی درباره این موضوع که به عنوان منتقد کی روش و تیم ملی اولین بار است که از عملکرد وی تمجید می کند بیان داشت: «مگر ما دشمنی با تیم ملی داریم؟ کار خوب را باید گفت. جایی هم که عیب دارد باید گفت. فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد. این موضوع را فوتسال مان هم نشان داد. اینکه آدم عیب را ببیند و نگوید بد است. همین الان تیم ملی در هر بازی با 4 تغییر به زمین می رود که این کار در فوتبال روز دنیا دیده نمی شود اما چون تیم ما نتیجه گرفته است کسی صدایش در نمی آید.»

 

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی درباره درگیری اش با برخی از لیدرهای این تیم در جریان بازی با فجر شهید سپاسی شیراز گفت: «در بازی مورد نظر شما وقتی داور بازی بازیکن تیم فجر را اخراج کرد تماشاگران شیرازی که شاید 500 تا هزار نفر می شدند بدترین الفاظ را علیه خانواده داور بکار بردند. من باور نمی کردم که در شهر شیراز این اتفاق افتاده است. آن هم طرفداران تیمی که نام شهید والا مقام سپاسی را دارد. بنده از این موضوع ناراحت بودم که دیدم تماشاگران خودمان که به شیراز آمده بودند و تعدادشان 15 نفر بیشتر نمی شد به بازیکن خودمان توهین می کنند. آن هم به این دلیل که بازیکن ما آقای شنانی از آنها خواسته تا آرام باشند. از بین این تعداد که با ما از انزلی به شیراز آمدند 5، 6 نفرشان در هواپیما هم رفتارهای خوبی از خودشان نشان ندادند و در حالیکه هواپیما خصوصی نبود و عمومیت داشت آواز می خواندند، دست می زدند و ... بنده داخل هواپیما خیلی جلوی خودم را گرفتم تا واکنشی نشان ندهم.»

 

مایلی کهن در ادامه اضافه کرد: «این تعداد به بازیکنی توهین کردند که در بازی های اخیر سه گل ارزشمند برای ملوان به ثمر رسانده است. اینها در مقابل اکثریت تماشاگران ملوان که واقعا عاشق تیم شان هستند به چشم نمی آیند اما وقتی به بازیکن تیم توهین می شود وظیفه بنده است که ایستادگی کنم. این تیم پوست اندازی کرده و یک هفته قبل از آغاز رقابت ها استارت زده و با این شرایط نتایج خوبی را هم گرفته است اما یک عده خودشان را تافته جدابافته می دانند. مثلا یک جوان 25 ساله آمده سر تمرین و گفته می خواهیم تمرین را به هم بریزیم. این فرد از بچه من هم کوچکتر است. ملوان مگر مال این چند نفر است؟ اصلا مگر ما مرده ایم که بگذاریم شما تمرین را تعطیل کنید؟»

 

وی افزود: «اینها به خیال خودشان اعتراض می کنند اما این نامش اعتراض نیست توهین است. در هیچ جای دنیا اینگونه اعتراض نمی کنند. فرض بگیریم اعتراضی باشد دستمال سفید بلند می کنند و تکان می دهند. در شرایطی که بازیکن ما کفش ندارد، اینها با رفتارهای زشت خودشان باشگاه را متضرر می کنند. در بازی استقلال و ملوان نوین یک نفر از همین ها برای اینکه خودش را نشان دهد به بازیکن استقلال پس گردنی می زند و بعد هم باشگاه جریمه می شود. یک بار که اینها را مجبور کنند جرایم را از جیب شان بدهد دیگر چنین کارهایی را انجام نمی دهند. بعد هم می گویند ما ملوانی هستیم. ملوانی هستند و به تیم صدمه می زنند. برزیل در خانه خودش 7 گل از آلمان می خورد خون از دماغ یک نفر نمی ریزد اما اینجا طرف هر کاری دلش می خواهد انجام می دهد. مردم انزلی و هواداران واقعی ملوان حتی دل شان می خواهد با خانواده های خود به استادیوم بروند اما با این فضایی که چند نفر درست کرده اند کسی جرات ندارد.»

 

مایلی کهن گفت: «بنده از روزی که سرمربی این تیم شده ام کدام جلسه تمرین غیبت کرده ام؟ همین الان نوه ام در بیمارستان است. مگر نتایج ملوان بده بوده است؟ این اعتراض ها برای چیست؟ بعد هم می گویند ما با تیم از انزلی به شیرار آمده ایم تا کمک کنیم. شما بار تیم هستید نه یار تیم. دو سه نفرشان هم هستند که اینجا سایت دارند و می نویسند ما هوای ملوان را داریم در حالیکه ملوان هوای اینها را دارد. اخیرا هم علیه بنده مطلبی را منتشر کرده بودند. من می خواهم بگویم شما از قبل ملوان درآمد دارید و به جای کمک باعث می شوید تا تیم جریمه هم بشود. رئیس هیات مدیره و دیگر اعضا با هزار مشکل پول درست می کنند و اینها هم کاری می کنند تا باشگاه جریمه شود و ضرر مالی کند. باور کنید در ابتدای همان بازی شیراز وقتی آقای ایمان سلیمی بازیکن حریف ما که قبلا در تیم امید بوده محبت کرد و برای بنده گل آورد من گل های را به سمت تماشاگران خودمان پرتاب کردم.»

 

وی افزود: «بنده می گویم وقتی من دستم به دهانم می رسد و خودم را ملوانی می دانم چه اشکالی دارد روز بازی به جای یک بلیت 20 تا بلیت بخرم؟ یک عده از همین افراد بدون بلیت وارد ورزشگاه می شوند.»

 

مایلی کهن در پایان درباره جریمه سیصد هزار دلاری باشگاه از سوی فیفا بیان داشت: «اگر هواداران واقعی ملوان هر کدام ده دلار بدهند این مشکل حل می شود. حالا اگر کسی توانست بیشتر بدهد و کسی هم نمی توانست ندهد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار