کد خبر: ۳۱۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶ 14 October 2016
تابناک / مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری ملی و کشوری در گیلان است گفت: استان گیلان در برگزاری این مسابقات میزبان ۱۰۰۰ نخبه قرآنی از سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی ظهر امروز در جلسه هماهنگی با اعضای کمیته‌های برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری ملی و کشوری در گیلان است اظهار داشت: استان گیلان با قدوم نخبگان قرآنی معطر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات قرآن کریم نتیجه فعالیت‌های گسترده قرآنی در گیلان است گفت: در سال‌های اخیر، نخبگان قرآنی استان از 3 هزار نفر به 83 هزار نفر افزایش یافته‌اند.

عادلی ارتقاء سطح فرهنگی و قرآنی گیلان را از اهداف میزبانی استان در این مسابقات عنوان کرد و افزود: استان گیلان ظرفیت‌های چشمگیری در حوزه قرآنی و دینی دارد که باید به‌درستی در کشور مطرح شوند.

وی با تاکید بر گستردگی مسئولیت کاری در برگزاری مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات چشمگیری از سوی تمامی دستگاه‌های استان برای برگزاری مسابقات انجام شده است.

عادلی با بیان اینکه باید از تمامی توان و ظرفیت موجود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان استفاده کرد افزود: فعالیت و همکاری در برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کاری اعتقادی است که باید از دل برآید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه گیلان در برگزاری این مسابقات میزبان 1000 نخبه قرآنی از سراسر کشور است خاطرنشان کرد: این مسابقات علاوه بر مسابقه دهندگان و عوامل اجرایی این مسابقات همه روزه بالغ بر 1000 نفر میهمان دارد.

عادلی با بیان اینکه تمامی مدیران و مسئولان استانی برای برگزاری مسابقات مذکور پای کار هستند اعلام کرد: کم کاری و همکاری نکردن در این حوزه دلیل بر کم لطفی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان سطح مسابقات را سطحی ملی و بین المللی عنوان کرد و افزود: این مسابقات به مدت 12 روز در مجتمع زیباکنار بندرانزلی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار