یک هفته بعد از افشای فیلم اظهارات رکیک دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، رسانه های آمریکایی اظهارات زنانی را منتشر کرده اند که می گویند توسط ترامپ مورد مزاحمت جنسی قرار گرفته اند.
کد خبر: ۳۱۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 13 October 2016
پایگاه خبری انتخاب: یک هفته بعد از افشای فیلم اظهارات رکیک دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، رسانه های آمریکایی اظهارات زنانی را منتشر کرده اند که می گویند توسط ترامپ مورد مزاحمت جنسی قرار گرفته اند.
 
اتهاماتی که قویا توسط ستاد ترامپ رد شده و حتی او تهدید به شکایت از این رسانه ها کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز یک گزارش تحقیقی منتشر کرد که در آن دو زن مدعی شده اند که ترامپ سالها پیش آنها بدون اجازه شان لمس کرده است.

یکی از زنان جسیکا لیدز نام دارد و اکنون ۷۴ ساله است. او گفته سه دهه پیش که یک زن بازرگان بود،‌در هواپیما مورد آزار جنسی ترامپ قرار گرفت.
 
او گفته ترامپ قصد لمس او را داشت که مجبور شد جایش را عوض کند. این زن می گوید شکایت نکرده چون در آن زمان ها آزار علیه بازرگانان زن بی سابقه نبود.

زن دیگر، راشل کروکس است که می گوید در سال ۲۰۰۵ وقتی ۲۲ سال داشت در آسانسور ساختمان ترامپ مورد آزار جنسی او قرار گرفته است.

این دو زن شکایتی به پلیس نکرده اند اما هر دو به برخی از نزدیکان شان گفته اند و آنها در گفت و گو با نیویورک تایمز تایید کرده اند که همان زمان این ادعا ها را شنیده اند.
 
هر دو زن گفته اند که در انتخابات پیش رو قصد دارند به هیلاری کلینتون رای بدهند.

اتهامات علیه ترامپ در حالی است که سخنگوی ترامپ این ادعاها را رد کرد و گفت: واقعیت ندارد و تخیلی است.
 
نمی توان تصور کرد یکی از معروف‌ترین تجار جهان که سابقه درخشانی در زمینه تقویت جایگاه زنان دارد این کارها را انجام داده باشد. اینها اظهاراتی است که یک ماه مانده به انتخابات سر در آورده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار