کد خبر: ۳۰۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 03 October 2016
تابناک / رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: تاکنون 2 میلیون و 386 هزار نفر در کل نفر در کل کشور از طریق اینترنتی ثبت نام نموده‌اند که سهم گیلان از این ثبت نام 74 هزار نفر می باشد.

کیوان محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، با اشاره به روند اقدامات و ثبت نام سرشماری نفوس و مسکن در استان، اظهار کرد: ارائه داد و گفت: سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه با حضور و ثبت نام استاندار گیلان در ستاد سرشماری آغاز و تا 24 مهر ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان اینکه اگر مساعدت و رهنمودهای استاندار و همکاری فرمانداران، نیروی انتظامی، دستگاه‌های اجرائی و سایر دست اندرکاران امر سرشماری نبود، مسیر اجرایی کارها به خوبی طی نمی شد، عنوان کرد: تاکنون 2 میلیون و 386 هزار نفر در کل نفر در کل کشور از طریق اینترنتی ثبت نام نموده‌اند که سهم گیلان از این ثبت نام 74 هزار نفر می باشد.

مدیر اجرایی سرشماری استان گیلان اضافه کرد: گیلان از حیث ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن با میانگین کشوری فاصله زیادی ندارد، اما به جهت برخورداری از امکانات IT می‌تواند در سطح ملی در جایگاه بالاتری قرار بگیرد لذا باید با جدیت و تلاش بیشتر و مساعدت همه دستگاه‌ها به این مهم دست پیدا کنیم.

وی امنیت بالا، دقت، صحت و سرعت را از مزایای سرشماری اینترنتی عنوان کرد و افزود: در ابعاد امنیتی، نیروی انتظامی نقش اساسی و عمده‌ای را در اجرای موفق سرشماری دارد و در رقابت سرشماری اینترنتی هم می‌تواند خدمات‌دهی بیشتری در امر ثبت نام داشته باشد.

محمدی بر همکاری و مساعدت دهیاران و راهوران با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در رقابت ثبت نام اینترنتی تاکید کرد و افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی، مشارکت بانوان در ثبت نام اینترنتی استان گیلان به نسبت از آقایان بیشتر است و این مشارکت فعالانه می تواند در ادامه ثبت نام نیز بیشتر گردد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما این است با سرویس دهی بهتر بتوانیم در بین استان‌ها حائز جایگاه بهتر و مناسبت تر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار