بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 30 September 2016
 تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
 
 
تشییع جنازه پرز با حضور اوباما و مقامات اروپایی 
 
 
تابناک گیلان / مقاماتی از 70 کشور جهان از جمله رئیس جمهور آمریکا و مسئولانی از کشورهای عربی در مراسم تشییع جنازه پرز شرکت کردند.

نزدیک به 90 هیات از 70 کشور جهان امروز (جمعه) در مراسم تشییع جنازه شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی شرکت کردند. در صف اول شرکت کنندگان باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و چندین تن از رهبران جهان حضور داشتند.

همچنین در این مراسم فرانسوا  اولاند، رئیس جمهور فرانسه یوآخیم گاؤک، رئیس جمهور آلمان، فیلیپ ششم، پادشاه فرانسه، شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا و نیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حضور داشتند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مراسم با عباس دست داد. قرار است جسد پرز در گورستان واقع درکوه هرتزل در قدس اشغالی دفن شود.

در این راستا مسئولان اسرائیلی تمامی خیابان‌های منتهی به گورستان مذکور و دیگر مسیرهای اصلی را مسدود کرده و تدابیر امنیتی در منطقه را با به کارگیری صدها نیروی امنیتی برای حفظ جان رهبران و مسئولان شرکت کنند در این مراسم افزایش دادند.

پلیس اسرائیل علاوه بر این تدابیر احتیاطی دیگری را نیز در پیش گرفته و دست به بازداشت‌های گسترده حتی در میان شهروندان یهودی زده است.

پلیس اسرائیل در توجیه این اقدامات خود اعلام کرد: هدف از این اقدامات جلوگیری از هرگونه حمله و یا انجام اقدامات تحریک آمیز طی روند اجرای مراسم بود.

در این مراسم سامح شکری، وزیر خارجه مصر نیز به نمایندگی از کشورش حضور دارد. از اردن نیز جواد الغنانی، معاون نخست وزیر ریاست هیات این کشور را برعهده داشت.

جنبش حماس و جبهه خلق برای آزادی فلسطین از عباس خواسته بودند در این مراسم شرکت نکند. همچنین حماس ارسال پیام تسلیت از سوی عباس را محکوم کرد و آن را "توهین به خون شهدا و بی‌توجهی به رنج و سختی مردم فلسطین" دانست.

سامی ابوزهری، سخنگوی حماس با اشاره به اینکه مردم فلسطین از مرگ پرز خرسند هستند گفت: پرز در حیات خود مرتکب کشتار قانا و دیگر کشتارها و جنایات در حق فلسطینی‌ها شد.

رئیس سابق رژیم صهیونیستی پس از دو هفته بستری بودن در بیمارستانی در تل آویو روز چهارشنبه 28 سپتامبر مرد.
 
 
 
رتبه کی‌روش در فهرست گران‌ترین مربیان جهان
 

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در بین 5 مربی گران دنیا قرار گرفته است. در تازه‌ترین برآورد دستمزدهای مربیان ملی فوتبال، او گران‌تر از مربیان پرتغال، ایتالیا و فرانسه است.

سم الردایس سرمربی تیم ملی انگلیس که با دریافت 3 میلیون یورو، گران‌ترین مربی تیم‌های ملی فوتبال در جهان بود، اخیرا به دلیل رسوایی مالی در این کشور از سمت خود برکنار شده است و اکنون گرت ساوت گیت بازیکن سابق این کشور هدایت این تیم را برای 4 بازی به صورت موقت بر عهده دارد.

تیم ملی انگلیس همیشه به خاطر دادن حقوق‌های نجومی به تیم های ملی خود معروف بود و حالا بعد از رفتن الردایس از این تیم، به دنبال مربی دیگری است. اکنون با رفتن سم الردایس، فاتح تریم سرمربی تیم ملی ترکیه با دریافتی 2.7 میلیون پوند گران‌ترین سرمربی تیم های ملی در جهان است.

بعد از این مربی، تیته سرمربی تیم ملی برزیل قرار دارد که اخیر دونگا روی نیمکت پرافتخارترین تیم ملی جهان نشسته است و سالیانه 2.5 میلیون پوند درآمد دارد. فدراسیون فوتبال برزیل نیز معیارهایی دارد و معمولا حقوق های بالایی برای مربیان خود در نظر می‌گیرد.

در این بین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز که در سال 2011 هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت، علاوه بر اینکه گران‌ترین مربی تاریخ تیم ملی فوتبال ایران است، با دریافتی 1.6 میلیون پوند در سال در رده پنجم و بالاتر از خیلی از مربیان مشهور و پرافتخار قرار دارد.

لیست گران‌ترین مربیان تیم‌های ملی در فوتبال دنیا:

1- فاتح تریم - ترکیه 2.7 میلیون پوند

2- تیته - برزیل 2.5 میلیون پوند

3- یواخیم لوو - آلمان 2.15 میلیون پوند

4- یورگن کلینزمن - آمریکا 2.01 میلیون پوند

5- کارلوس کی روش -ایران 1.62میلیون پوند

6- دیده دشان - فرانسه 1.3 میلیون پوند

7- خوزه پکرمن - کلمبیا 1.25 میلیون پوند

8- جامپارو ونتورا - ایتالیا 1.16 میلیون پوند

9- فرناندو سانتوس - پرتغال 962 هزار پوند

در این فهرست سرمربی استرالیا که با این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شده و همچنین اولی اشتلیکه سرمربی کره جنوبی که نایب قهرمان جام ملت های آسیا شده و نیز سرمربی ژاپن دیده نمی‌شود.
 
 
 
عکس جدید گلشیفته فراهانی و همسر خارجیش
 
 
 گلشیفته فراهانی عکس جدیدی از خودش و همسرش منتشر کرد. در ادامه اطلاعاتی درباره همسر گلشیفته فراهانی بدست خواهید آورد.

درحالی که مدتی پیش عنوان شده بود گلشیفته فراهانی با یک هنرمند خیابانی ازدواج کرده است اما گلشیفته فراهانی عکسی از همسر واقعی اش را منتشر کرد.

کریستوس دورجه واکر Christos Dorje Walker همسر دوم گلشیفته فراهانی می باشد که ملیتی استرالیایی دارد. براساس خبرهای منتشر شده وی یک روانشناس می باشد. گلشیفته فراهانی و همسرش در سال ۲۰۱۵ ازدواج کرده اند.

گلشیفته فراهانی به همراه همسرش کریستوس دورجه واکر به سالن باله پاریس رفته و عکس هایش در این اپرا را منتشر کرده است.

گلشیفته فراهانی و همسرش کریستوس دورجه واکر

گلشیفته فراهانی و همسرش کریستوس دورجه واکر

عکس جدید گلشیفته فراهانی

عکس جدید گلشیفته فراهانی

 
 
فیفا به ایران هشدار داد بازی با کره جنوبی ۳ بر صفر می شود!
 

فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا زمان بازی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی تغییر پیدا کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود.
 
او ابتدا درباره برگزاری بازی ایران و کره جنوبی در شب تاسوعای حسینی می گوید: «تقویم فیفا ۴ ساله یا ۸ ساله تنظیم می شود. تقویم فعلی را سال ۲۰۱۲ نوشته اند و الان هم اگر روی سایت فیفا بروید تا ۲۰۲۲ را نوشته اند. آنجا نوشته شده که ۱۱ اکتبر یا ۲۰ مهرماه بازی ایران و کره برگزار می شود. برای فیفا خیلی تعریف شده نیست که امسال ۲۰ مهر تاسوعا است و سال دیگر ۱۰ روز جلوتر است. فدراسیون فوتبال هیچ دخل و تصرفی در برنامه فیفا ندارد و همه مسابقات قاره های مختلف در فیفادی برگزار می شود.»

او ادامه می دهد: «ما ۱۲ آوریل نامه اعتراض خود را به فیفا اعلام کردیم. پیشنهاد دادیم که این بازی در تهران برگزار نشود اما فیفا قبول نکرد. حسنی خو مدیرکل حراست وقت که زحمات زیادی هم کشید، نامه ای به امنیت کشور زد که در چنین روزی بازی است. با این حال من خودم به مالزی رفتم و گفتم که بازی ما را تغییر دهید. آنها گفتند که یا ۲ روز جلوتر بیاندازید یا ۲ روز عقب تر. این در حالی بود که ما ۲ روز قبل از آن باید در ازبکستان بازی می کردیم و کره هم در کشورش بازی می کند. پس ما هم می خواستیم، آنها قبول نمی کردند.
 
۲ روز هم عقب تر می افتاد، از فیفادی خارج می شد و باید بدون لژیونرها بازی می کردیم.»
تاج توضیح می دهد: «بازهم ما ادامه دادیم و بعد از نامه نگاری ها با وزارت خارجه، ۲۷ مردادماه به سوئیس رفتیم و با اینفانتینو صحبت کردیم. آنجا بحث های زیادی مطرح شد و گفتیم که آن روز برای ما روز بسیار مهمی است. اینفانتینو به ما گفت که امسال نمی توانیم کاری کنیم اما می توانیم کاری کنیم که سال های بعد این اتفاق رخ ندهد. حتی بحث انصراف را مطرح کردیم که گفتند ۳ بازی شما با نتیجه ۳ برصفر می شود که در آن صورت به جام جهانی نمی رفتیم.»

او همچنین می گوید: «وزیر با من تماس گرفت و گفت که ما نگران هستیم و با کره ای ها مذاکره کنید. در هند با کفاشیان، اسدی و جمالی با کره ای ها صحبت کردیم و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور قرار شد با سرمربی تیم ملی کشورش صحبت کند و به ما خبر بدهد. هنوز تاریخ بازی ایران قطعی نیست و ما منتظر هستیم تا پاسخ بدهند. البته با مسئولان امنیتی صحبت کردیم که اگر تاریخ بازی را هم تغییر ندادیم، بازی برگزار شود اما از این فرصت استفاده کنیم. به دنبال این هستیم که ساعت بازی روز ساعت ۱۶ برگزار شود.»
 
تاج عربستان را مثال می زند و ادامه می دهد: «عربستان اعلام کرده که من در ۱۰ روز حج بازی برگزار نمی کنم و این را فیفا پذیرفته است. البته نمی شود گفت که ۴ سال بعد فلان مناسبت ایجاد می شود. اینفانتینو نیز به خاطر همین گفته که هر سال به ما گوشزد کنید. »
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
تورابه خداازاین زن بی حیا دیگه خبرمنتشرنکنید.
جواد آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
هنرمندایرانه من که واقعا دوسش دارم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار