کد خبر: ۳۰۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 25 September 2016
تابناک / گروه استان ها - گيلان - سارق منازل مسكوني با 38 فقره سرقت در شهرستان رشت، توسط كارآگاهان آگاهي دستگير شد.

سرهنگ "فرهاد فلاح كريمي"در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: درپي افزايش وقوع سرقت منزل در شهرستان رشت، موضوع به طور ويژه دردستوركار كارآگاهان قرارگاه مقابله با سرقت استان قرارگرفت.

وي افزود: با تشكيل اكيپ هاي ويژه و بررسي شيوه و شگرد سرقت و پس از تجميع پرونده هاي ارجاعي ، كارآگاهان اقدام به جمع آوري دلايل و مستندات پيرامون نحوه وقوع و شيوه و شگرد بكار رفته در سرقت اين منازل كردند.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان تصريح کرد: كارآگاهان آگاهي در خلال رسيدگي به پرونده هاي مطروحه از دستگيري فردي 24 ساله كه اقدام به زدن زنگ آيفون درب منازل خالي از سكنه مي كرد، مطلع شده و اين متهم را تحويل گرفتند.

سرهنگ فلاح كريمي با بيان اينكه متهم دستگير شده كه اهل و ساكن يكي از استان هاي مركزي كشور مي باشد، به 37 فقره سرقت منازل مسكوني در رشت اعتراف كرد، بيان داشت: متهم طي سالهاي 1394و 1395 سرقت ها را مرتكب شده و كليه صحنه هاي سرقت نيز توسط وي بازسازي شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه غيربومي بودن و فرار سارق به خارج از استان دستگيري وي را با مشكل مواجه مي ساخت، اظهار داشت: تحقيقات پليس به منظور شناسايي همدستان متهم ادامه دارد.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان با توصيه به شهروندان در خصوص تجهيز منازل مسكوني خود به انواع تجهيزات حفاظتي و امنيتي ضد سرقت، از مردم خواست، در صورت ترك منزل به مدت طولاني، منازل خود را به اقوام يا همسايگان مورد وثوق بسپارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار