کد خبر: ۳۰۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 25 September 2016
تابناک / مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری آئین اختتامیه جشنواره رسانه ایی ابوذر، سه شنبه(۶ مهر) در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت خبر داد.

محسن جعفری، مسئول بسیج رسانه گیلان امروز( ۳ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با محوریت جشنواره استانی ابوذر با بیان اینکه شهدا به ما آموختند تا آخرین قطره خون باید در برابر دشمن ایستادگی کرد اظهار داشت: شهدا با استقامت، پایداری و ولایت پذیری خود در جنگ تحمیلی که تمام کفر در برابر ایران اسلامی قد علم کرده بود، عدم تبعیت از ظلم و استکبارستیزی را به ما آموختند.

 

وی با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت در کودتای ۲۸ مرداد، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی نشان داده که آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست افزود: در طول این ۳۷سال کارشکنی و بدعهدی های بسیار از سوی آمریکا انجام شده و برجام نیز گشایشی در رفع دشمنی و تغییر نگاه غرب ایجاد نکرد.

 

جعفری با تصریح اینکه آمریکا از تفکر اسلامی- شیعی و توان ایرانی واهمه دارد افزود: نمی توان با آمریکا همسو بود چرا که درصدد است در این مبادله، فرهنگ غنی، پتانسل و غیرت جوانان ایران اسلامی را تضعیف کرده و فرهنگ مبتذل و متوحش خود را به ما تحمیل کند.

 

وی با اشاره به دسیسه دشمن در حذف نیروهای مسلح ایران اسلامی اذعان کرد: در این برهه از زمان که گرفتار تحریم و تهدید هستیم باید توان نظامی خود را افزایش داده تا چشم طمع دشمن از کشورمان را دور کنیم و حذف نیروهای مسلح که عده ای از روی غفلت مطرح می کنند، حرفی پوچ و غلط است.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان ادامه داد: دشمن از طریق پروژه نفوذ به دنبال تغییر باور، ارزش، ذائقه و اعتقاد ماست و رسانه ها، شبکه های مجازی، اجتماعی و کانال های ماهواره ایی مهمترین عرصه رخ نمایی دشمن است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید هوشیار و بصیر بوده و فرصت را از دشمن بگیریم از برگزاری جشنواره رسانه ایی ابوذر در راستای تعمیق و تربیت تفکر رسانه ای انقلابی خبر داد و گفت: این جشنواره برای نخستین بار در ۶ بخش تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، عکس و یادداشت با محوریت اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، معرفی دستاوردهای انقلاب و تقویت روحیه خودباوری برگزار شد.

 

جعفری اظهار کرد: ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که ۱۸ نفر هر بخش سه نفر بعنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

وی افزود: آئین اختتامیه این جشنواره سه شنبه(۶ مهر) ساعت ۹ صبح با حضور سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) رشت برگزار می شود.

 

مسئول بسیج رسانه گیلان به دیگر برنامه های جنبی این جشنواره اشاره کرد و افزود: همچنین در این جشنواره از یک نماهنگ مصطفی احمدی، خواننده انقلابی کشور رونمایی می شود.

 

وی از تجلیل از رسانه های فعال در حوزه بسیج رسانه خبر داد و گفت: تقدیر از چهار خانواده شهدای رسانه استان، تجلیل از خبرنگاران فعال، تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکس «حماسه شور حضور» از دیگر برنامه های این جشنواره است.

 

جعفری با بیان اینکه جشنواره رسانه ایی ابوذر طرحی ملی است تصریح کرد: گیلان نخستین استانی است که این جشنواره را در سال جاری برگزار می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار