کد خبر: ۳۰۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 25 September 2016
تابناک / سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هواداران را یار دوازدهم این تیم عنوان کرد و گفت: روی هوشیاری بازیکنانم پیروز شده و نتیجه را حفظ کردیم.

محمد مایلی کهن شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل تیم مس کرمان اظهار کرد: بازی سختی بود و تیم مس کرمان از هفت بازی گذشته شش مساوی و یک پیروزی کسب کرده بود.
 
وی بازی امروز دو تیم را فیزیکی توصیف کرد و افزود: بازیکنانم مثل همیشه با جان و دل بازی کردند و روی هوشیاری آنها توانستیم علاوه برزدن دوگل در نیمه اول ،در نیمه دوم هم بازی را اداره کنیم .
 
مایلی کهن با انتقاد از رفتار چند تن از تماشاگران گفت: متاسفانه اینان حتی هوادار ملوان هم نیستند و با هدف خاصی حاشیه ایجاد می کنند .
 
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه استان گیلان به داشتن فرهنگ بالا و غنی مشهور است متذکر شد: اگر کسانی بخواهند حرمت ورزش را زیرپابگذارند در درجه اول شخصا با آنها برخورد می کنم چرا که تماشاگران باید از بازی لذت ببرند.
مایلی کهن تاکید کرد: با هر گونه ناهنجاری برخورد می کنم و اجازه نمی دهم اینگونه افراد به شان فوتبال انزلی و گیلان و ملوان خدشه ای وارد کنند .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ یک جام آزادگان و از هفته هشتم در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه دو بر یک توانست حریف خود مس کرمان را از پیش رو بردارد و با 14 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی جای بگیرد.
ملوانان در ادامه رقابتها و از هفته نهم 16 مهرماه میهمان فجر سپاسی شیراز خواهند بود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار