کد خبر: ۳۰۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 25 September 2016
تابناک - تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت دو نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور ، برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته هشتم مسابقات فوتبال جام آزادگان ، تیم ملوان بندرانزلی برابر مس کرمان به برتری رسید و تیم سپیدرود رشت موفق شد استقلال اهواز را شکست دهد.
 
بر این اساس ، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و مس کرمان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان موفق شد با نتیجه دو بر یک برابر تیم مس کرمان پیروز شود.
 
تیم فوتبال ملوان انزلی که هفته گذشته متحمل شکست شده بود ، سعی داشت تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهد که در نهایت موفق به این امر شد .
 
از سوی دیگر تیم فوتبال مس کرمان نیز سعی داشت تا در ورزشگاه تختی انزلی امتیاز کسب کند تا این تیم نیز بتواند در میانه های جدول رده بندی قرار گیرد اما در نهایت موفق به این امر نشد و یک شکست دیگر را متحمل شد .
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در همان نیمه اول به دو گل دست یافت که شاهین ثاقبی در دقیقه 17 و حسن شنانی در دقیقه 44 دو گل برای ملوانان به ثمر رساندند تا این تیم با خیالی آسوده بازی را دنبال کند.
اما در دقیقه 45 این مسابقه ، تیم فوتبال مس کرمان موفق شد یکی از گلهای خورده را جبران کند و مهدی دغاغله بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 45 تنها گل تیم مس کرمان را به ثمر برساند تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز هر دو تیم ملوان انزلی و مس کرمان یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و گرچه تیم ملوان تا حدی برتر از حریف خود ظاهر شد اما هیچ یک از دو تیم نتوانستند به گل دست یابند تا این مسابقه با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملوان خاتمه یابد.
محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی پس از پیروزی تیمش مقابل تیم مس کرمان گفت: بازی سختی بود و تیم مس کرمان از هفت بازی گذشته شش مساوی و یک پیروزی کسب کرده بود.
وی افزود: بازیکنانم مثل همیشه با جان و دل بازی کردند و روی هوشیاری آنها توانستیم علاوه بر زدن دوگل در نیمه اول ، در نیمه دوم هم بازی را اداره کنیم تا به پیروزی برسیم.
منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان نیز در پایان این مسابقه گفت: به ملوان بابت داشتن چنین هوادارانی که حتی در لیگ یک هم مشتاقانه تیمشان را حمایت می کنند تبریک می گویم .
وی افزود: با وجود اینکه بازی سختی بود اما با اشتباهات خودمان نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم و بازیکنان مس می توانستند بهتر بازی کنند اما در نهایت مغلوب تیم ملوان شدیم.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ دسته اول کشور ، در هفته هشتم این مسابقات در اهواز به مصاف تیم استقلال این شهر رفت که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود موفق شد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که هفته گذشته نیز در چارچوب این رقابتها به پیروزی رسیده بود ، با روحیه خوب به مصاف تیم استقلال اهواز رفت تا با برتری برابر این تیم ، روند صعودی خود را ادامه دهد که در نهایت موفق به این امر نیز شد.
تیم فوتبال استقلال اهواز نیز که تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارد ، سعی داشت تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسد اما در نهایت موفق به این امر نشد و یک شکست خانگی را متحمل شد تا به قعر جدول این مسابقات سقوط کند.
تنها گل این دیدار را سیدهادی موسوی مدافع پیش تاخته تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه 68 به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار به حساب تیم فوتبال سپیدود رشت نوشته شود.
در جدول ره بندی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور و تا پایان هفته هشتم ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 17 امتیاز در مکان سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب 14 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابتهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار