دعوت فوتبالیست گیلانی به اردوی تیم ملی جوانان

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: با نظر امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان 26 بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند که از این تعداد یک فوتبالیست از استان گیلان است.
کد خبر: ۳۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 02 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: با نظر امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان 26 بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند که از این تعداد یک فوتبالیست از استان گیلان است.

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، نیما میرزا زاد از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران دعوت شد.

وی اظهار کرد: این فوتبالیست شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از امروز (شنبه) در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در تهران برپا می شود ، حضو یابد.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی فوتبال جوانان ایران تا روز بیستم اردیبهشت زیر نظر کادر فنی ، در تهران ادامه خواهد یافت .

وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل تیم ملی جوانان ایتالیا 20 اردیبهشت راهی رم می شوند و پس از این بازی 24 اردیبهشت به خانه باز می گردند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم نیما میرزازاد فوتبالیست شایسته گیلانی با درخشش در اردو به عضویت تیم ملی فوتبال جوانان ایران درآید تا این تیم را در دیدا دوستانه مقابل تیم ملی جوانان ایتالیا همراهی کند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار