کد خبر: ۳۰۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ 23 September 2016
تابناک گیلان / دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور اظهار کرد: بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان نظام وظیفه و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای سفر پیاده روی اربعین، دانشجویان از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه یا استان بر اساس نمودار توجیهی و دریافت و تکمیل فرم تعهد نامه و ثبت در دفاتر اسناد رسمی می توانند نسبت به اخذ مجوز خروج اقدام نمایند.

عزیزانی که بعنوان ضامن، در دفتر اسناد رسمی ضمانت دانشجویان را انجام می دهند نمی توانند تا بعد از بازگشت دانشجو از کشور خارج شوند.

دانشجویان پس از بازگشت از سفر کربلا می بایست حتما از طریق بسیج دانشجویی نسبت به ثبت ورود خود در سیستم نظام وظیفه اقدام نمایند در غیر این صورت تا زمانی که ورود خود را ثبت نکرده باشند؛ ممنوع الخروج خواهند بود.

دانشجویانی که بر این اساس مجوز خروج دریافت می کنند، در صورتی که به سفر اعزام نشوند می بایست مراتب را از طریق بسیج دانشجویی به نظام وظیفه اعلام نمایند، در غیر اینصورت تا یک سال ممنوع الخروج خواهند شد.

دانشجویان به هیچ عنوان نیازی به حضور در نظام وظیفه استان ندارند و صرفا بر اساس هماهنگی با بسیج دانشجویی استان پیگیر کار خود باشند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار