کد خبر: ۳۰۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 23 September 2016
تابناک / الحاق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت و نواحی صنعتی اطراف منطقه آزاد موجب می شود تا این مراکز با حفظ مدیریت خود از مزایای قانونی برای رونق اشتغال بهره بگیرند.

استاندار گیلان در این نشست گفت: تسریع اتصال خط ریلی به مجتمع بندری کاسپین ضروری است و توسعه این بندر در کنار بنادر دیگر گیلان به ظرفیتهای صادراتی استان می افزاید.

 

محمدعلی نجفی اقدامات صورت گرفته در منطقه آزاد انزلی را مثبت ارزیابی کرد و افزود : بعضی از کارهای صورت گرفته در این منطقه پایلوت کشوری است.

استاندار گفت: حدود 8 هزار نفر در 3 سال اخیر در منطقه آزاد انزلی مشغول به کار شده است.

وی با بیان اینکه ساخت موج شکنها و پست های اسکله مجتمع بندری کاسپین با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیارد تومان پیشرفت خوبی دارد گفت : دو پست اسکله که از مصوبات سفر رئیس جمهوری نیز هست تا پایان امسال آماده بهره برداری است.

استاندار گیلان به تحولات صورت گرفته در بخشهای تجاری و گردشگری منطقه آزاد و استقبال خوب مردم از این طرح ها اشاره کرد و گفت :افزایش صادرات از این منطقه نشان دهنده توجه به سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

وی وجود منطقه آزاد انزلی را کمک به توسعه گیلان دانست و افزود : الحاق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت و نواحی صنعتی اطراف منطقه آزاد موجب می شود تا این مراکز با حفظ مدیریت خود از مزایای قانونی برای رونق اشتغال بهره بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار