کد خبر: ۳۰۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 23 September 2016
تابناک گیلان / داور دیدار استقلال - ذوب‌آهن گفت: شغل اصلی من آتش‌نشانی است و کار مارگیری و نجات حیوان را انجام داده‌ام.

حمید حاج‌ملک در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از این، قضاوت بازی پخش مستقیم را به من داده بودند، اما برای تیم‌های استقلال یا پرسپولیس قضاوت نکرده بودم.

وی افزود: پیش از بازی استقلال و ذوب‌آهن این حس را داشتم که نه خیلی سخت باشد و نه خیلی آسان. می‌دانستم از عهده قضاوت بازی برمی‌آیم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت. پس از این دیدار هم، حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری با من صحبت کرد که در آینده چه کارهایی انجام دهم تا بتوانم قضاوت‌های بهتری داشته باشم.

داور دیدار استقلال - ذوب‌آهن که طبق قانون نمی‌تواند درباره مسائل فنی مسابقه صحبت کند، گفت: با برنامه‌ریزی دپارتمان و کمیته داوران و اعتماد به نفس بیشتر، می‌توانم به مراحل بالاتری برسم. در سطح کشور داوران خوبی داریم که حرف‌های زیادی برای گرفتن دارند. امیدوارم تیم‌ها آستانه تحمل خود را بالا برده و به داوران اعتماد کنند. به معنای واقعی مظلوم‌ترین قشر داوری است.

حاج‌ملک در پایان با اشاره به شغلی که دارد، عنوان کرد: شغل اصلی من آتش‌نشانی است و در شهر خودم یعنی صومعه‌سرای گیلان کار می‌کنم. شاید باورتان نشود، اما کار حریق، مارگیری و نجات حیوان را انجام می‌دهم. در این مدت توانسته‌ام کار داوری را هم انجام دهم. جا دارد از مربی بدنساز‌م، سید‌مهدی آقازاده تشکر کنم که زحمات زیادی کشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار