کد خبر: ۳۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 22 September 2016
تابناک / شهردار رشت گفت: پل عابرپیاده در راستای توجه به اقشار مختلف جامعه از جمله سالمندان, کودکان , بانوان و کلیه کسانی که نیازمند کمک در ترددند, احداث می شود

عصر روز سه شنبه همزمان با عید غدیر خم پل عابر پیاده مکانیزه تازه آباد با حضور دکترسید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت, مهندس جمشیدپور معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ,مهندس رسایی ریاست جهاد دانشگاهی استان گیلان  , مهندس روایی مدیر پروژه‌های راه شهرداری افتتاح شد.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم ،در مراسم افتتاح پل عابرپیاده با گرامیداشت عید غدیر خم اظهار کرد: نگاه انسانی به توسعه در فضاهای عمومی شهر ابتدا به انسان و سپس به صنایعی چون خودرو که منبعث از ساخت انسانی توجه دارد.

وی با تاکید بر توجه به انسان در توسعه تصریح کرد: پل عابرپیاده در راستای توجه به اقشار مختلف جامعه از جمله سالمندان, کودکان , بانوان و کلیه کسانی که نیازمند کمک در ترددند, احداث می شود.

ثابت قدم افزود: در شرایط کنونی با نقطه مطلوب توسعه شهری فاصله زیادی است برای این که پروژه‌هایی که در حال حاضر در حوزه های مختلف شهری به صورت ممتد در حال بهره برداری است, پروژه‌های انباشته شده سالهای گذشته است.

دکتر ثابت قدم یادآور شد: امید است در زیر سایه ولایت و ائمه اطهار بتوانیم حداکثر مشارکت عمومی در راستای دستیابی به جامعه مترقی و پیشرفته داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت در ادامه با گرامیداشت عید امامت و ولایت اذعان داشت: کاهش خطرات حوادث ناشی از تردد عابرین پیاده در معابر و گذرگاههای عمومی, کاهش ترافیک درون شهری و افزایش ایمنی شهروندان از جمله مسائلی است که در دو سه سال اخیر مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد.

مهندس جمشیدپور با تاکید بر تعرفه ۴۱ نقطه شهر بوسیله مشاورین ذیصلاح برای احداث پل عابر پیاده خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مناقصه از سوی شهرداری دو گروه سرمایه گذار برای احداث پل انتخاب شدند.

وی با تاکید برهزینه کرد ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث هرپل افزود: گروه اول در نظر دارد ۱۴ پل را احداث کند.

مهندس جمشیدپور با اشاره بر ترافیک شدید در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل احداث پل فوق یادآور شد: این پل به طول ۳۶ متر, عرض ۲متر و ارتفاع ۶متر و نیم در کنار مزار شهدا آماده بهره برداری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار