کد خبر: ۲۹۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 21 September 2016
تابناک / نیروهای مسلح با تکیه بر ایمان و ایثار و شهادت طلبی ، هرگونه تهدید را در نطفه خفه کرده اند.
 
رژه نیروهای مسلح در گیلان
یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در گیلان امروز به مناسبت هفته  دفاع مقدس در  رشت  رژه رفتند. 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این مراسم با حضور آیت ا... قربانی  نماینده ولی فقیه در گیلان ،  محمد علی نجفی استاندار ، جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان محلی گیلان در بلوار شهید احمدزاده رشت برگزار شد.
 
استاندارگیلان در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در گیلان گفت : شرف ، عزت ، سربلندی و امنیت ایران اسلامی ارمغان رشادت ، ایثار و شهامت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و زمان کنونی است.
محمدعلی نجفی افزود : قوای مسلح ایران اسلامی رهپویان مکتب حسینی اند که با عشق ، ایثار و جانفشانی پیوندی ناگسستنی بسته اند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارنده کشور در  مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز بیگانه گفت : نیروهای مسلح ، بازوان قدرتمند نظام و نگهبان امنیت و آرامش ایران محسوب می شوند که پای آرمان ها و اهداف شهدا ایستاده اند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ایمان ، تعهد شان چنان با صلابت هستند که هیچ دشمنی جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارند.
محمدعلی نجفی نیروهای مسلح ایران اسلامی را عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه و نه عامل تهدید دانست.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش هم حماسه  دفاع مقدس را ناشی از عشق و ایثار و شهادت رزمندگان دانست و گفت : با هیچ زبانی نمی توان حماسه سازی سال های دفاع مقدس را بازگو کرد.
امیردریادار افشین رضایی حداد توسعه و پیشرفت چشمگیر در صنایع و تجهیزات دفاعی را نتیجه روحیه و توان تخصصی نیروهای جوان ، متدین و انقلابی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد : امروز نیروهای مسلح این مرز و بوم با استعانت از خداوند منان ، با تکیه بر ایمان و ایثار و شهادت طلبی ، نه تنها در مرزهای ایران اسلامی بلکه در آبهای آزاد هم امنیت را به ارمغان آورده و هرگونه تهدید را در نطفه خفه کرده اند.        
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار