تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر رشت انباشتگی مشکلات گذشته را کاهش می‌دهد گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی حداکثر تلاش خود را می‌کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲ 21 September 2016
تابناک / شهردار رشت با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر رشت انباشتگی مشکلات گذشته را کاهش می‌دهد گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی حداکثر تلاش خود را می‌کنیم.

سیدمحمدعلی ثابت قدم عصر دیروز در مراسم افتتاح پل عابر پیاده تازه آباد رشت که با حضور جمعی از شهروندان برگزار شد اظهار داشت: نگاه توسعه در شهر ابتدا براساس توجه به انسان و بعد از آن توجه به خودرو و یا صنعت تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در بعد انسانی توسعه باید به تردد شهروندان و اقشار مختلف جامعه نظیر بانوان,کودکان و سالمندان توجه کنیم بیان کرد: از این رو به احداث پل‌های عابر پیاده در رشت توجه ویژه‌ای کردیم و اکنون در این زمینه به نقطه‌ای مطلوب رسیده‌ایم.

شهردار رشت با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح مزار شهدا و تازه آباد رشت به یک فضای تردد مناسب نیاز داشت تصریح کرد: از این رو تصمیم گرفتیم برای تردد شهروندان وایمنی آنان پل عابری را در این محدوده احداث کنیم.

ثابت قدم با بیان اینکه اجرای این پروژه‌ها انباشتگی مشکلات قبل را کم می‌کند مطرح کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی, پروژه‌های زیست محیطی و مباحث فرهنگی حداکثر تلاش خود را می‌کنیم.

معاون حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: در تلاش هستیم با احداث پل‌های عابر پیاده در مناطقی که حجم تردد و ترافیک بالا است خطرات رفت و آمد شهروندان را کاهش دهیم.

فرامرز جمشیدپور از شناسایی 41 نقطه پرخطر در سطح شهر رشت برای احداث پل عابر پیاده خبر داد و گفت: برای احداث پل‌های عابر پیاده، مشاورانی را انتخاب کردیم و 41 نقطه برای احداث پل از سوی مشاوران شناسایی شد.

معاون حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت با بیان اینکه دو گروه سرمایه‌گذار را برای احداث پل‌های عابر پیاده برگزیدیم مطرح کرد: هزینه احداث پل‌ها از محل اجاره غرفه‌های زیرپل و تبلیغات روی پل تامین می‌شود و شهرداری برای احداث پل‌ها هزینه‌ای نمی‌کند.

جمشیدپور با بیان اینکه احداث پل عابر پیاده مکانیزه به‌طور متوسط 500 میلیون تومان هزینه دارد بیان کرد: احداث پل عابر پیاده با پله برقی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی هزینه انجام شده برای پل عابر پیاده مکانیزه تازه آباد را 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به گزارش‌های داده شده مبنی بر تصادفات منجر به فوت در این منطقه, این پل را امروز  به‌طور موقت افتتاح کردیم و در چند روز آینده آسانسور آن راه اندازی می‌شود.

معاون حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت ارتفاع پل عابر تازه آباد را 6.5 متر و عرض آن را 2 متر اعلام کرد و گفت: هر 2 الی 3 هفته یک پل عابر پیاده در رشت افتتاح می‌کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار