اهمیت تحقیق و پژوهش در آموزش و پرورش

میرشمس مومنی‌زاده پیش از ظهر امروز همایش علمی‌‌ ـ آموزشی آموزش و پرورش این شهرستان از تلاش معلمان و فرهنگیان قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 01 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، میرشمس مومنی‌زاده پیش از ظهر امروز همایش علمی‌‌ ـ آموزشی آموزش و پرورش این شهرستان از تلاش معلمان و فرهنگیان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید به امر تحقیق و پژوهش بیش از پیش توجه کند، ادامه داد: کیفیت و کمیت پژوهش‌ها امری بسیار مهم در آموزش و پرورش است.

فرماندار فومن جامعه هدف آموزش و پرورش را میلیونی دانست و تصریح کرد: با توجه به گستردگی جمعیت جامعه هدف آموزش و پرورش، تحقیق و پژوهش باید سرلوحه کار این نهاد قرار گیرد.

وی جامعه توسعه یافته و در حال توسعه را نیازمند تحقیقات با کیفیت و اثرگذاری زیاد دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان را باید به اهمیت این موضوع آگاه کرد.

مومنی‌زاده با تبریک فرارسیدن روز معلم گفت: معلمان سکانداران اصلی جامعه هستند و باید با آموزش صحیح و اصولی، سکان را به دست دانش‌آموزان آینده‌ساز میهن بسپارند.

قربان قربانی، رئیس اداره آموزش و پرورش فومن نیز در مراسم مذکور سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش خواند و گفت: تحقق اهداف بلند تربیتی و آموزشی اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار