علی شفیعی به تابناک گفت ؛
به گزارش تابناک گیلان، شهردار کومله تصریح کرد: این مسابقات در دو کلاس 3500 سی سی و منفی 3500 سی سی برگزار می شود که در هر گروه به سه نفر اول جوایز اهدا خواهد شد و به علاوه جایزه ای هم به عنوان فنی ترین راننده در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 15 September 2016

تابناک / علی شفیعی در حاشیه ثبت نام مسابقات آفرود یا همان ماشین های دو دیفرانسیل که به همت ستاد یادواره 142 شهید بخش کومله، شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله، اداره ورزش و جوانان، و هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان لنگرود و استان گیلان در شهر کومله برگزار می شود به خبرنگار ما اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مزین شده، معرفی شهر کومله به عنوان شهری که دارای ظرفیت های بالایی در زمینه های تفریحی و گردشگری و همینطور قطب مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش هایی همچون پارک آبی و نگین سبز که سرآمد ظرفیت های گردشگری این منطقه است.

 

به گزارش تابناک گیلان، شهردار کومله تصریح کرد: این مسابقات در دو کلاس مثبت 3500 سی سی و منفی 3500 سی سی برگزار می شود که در هر گروه به سه نفر اول جوایز اهدا خواهد شد و به علاوه جایزه ای هم به عنوان فنی ترین راننده در نظر گرفته شده است.
 
 

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان تا این لحظه 80 نفر از 14 استان است که تهران ، مازندران ، آذربایجان شرقی و غربی از جمله شرکت کنندگانی هستند که به شهر کومله آمدند.

شفیعی خاطرنشان کرد: مسابقات از 8 صبح روز جمعه شروع خواهد شد و تا 17 عصر ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه هم در ساعت 19 در محل سالن ورزشی کومله برگزار خواهد شد.
 
شهردار کومله در پایان گفت: از همت اعضای شورای شهر کومله، فرمانداری، نیروی انتظامی، و همه کسانی که در این راستا به یاری رسان بودند تشکر می کنم.
 
 
 
 
 
 
گفتنی است ؛ یک گروه ویژه عکاسی و فیلمبرداری نیز از شبکه نسیم این مسابقات را پوشش خواهند داد.
 
 

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار