در جوابیه سازمان حج و زیارت گیلان به خدایگانی ؛
تابناک / چند روز گذشته بود که حسینعلی خدایگانی به اقدام اخیر سازمان حج و زیارت گیلان درخصوص تغییر نام میدان حشمت در رشت و در مصاحبه با خبرگزاری تابناک نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۹۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 15 September 2016
تابناک / چند روز گذشته بود که حسینعلی خدایگانی به اقدام اخیر سازمان حج و زیارت گیلان درخصوص تغییر نام میدان حشمت در رشت و در مصاحبه با خبرگزاری تابناک نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
 
به گزارش تابناک گیلان ، صبح امروز ؛ جوابیه اداره کل سازمان حج و زیارت گیلان در واکنش به مصاحبه حسینعلی خدایگانی، رئیس شورای اسلامی استان گیلان   " اقدام سازمان حج و زیارت خودسرانه و از روی احساس بود / آقایان از مسیر قانونی عبور کنند " به تحریریه تابناک ارسال شد که عینا مرور خواهیم کرد.
 
 
 
مدیر مسئول و سردبیر محترم پایگاه خبری تابناک
 
سلام علیکم
 
جوابیه روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان گیلان  جهت انتشار وفق ماده 23 قانون مطبوعات و تبصره های آن و نیز ماده 30 آئین نامه اجرائی آن قانون  با عنوان « اخیراً سازمان حج و زیارت استان گیلان ، میدان حشمت را که از سالیان دراز نام گذاری شده به میدان شهدای منا تغییر داد » جهت انتشار ارسال میگردد .
 
 
 
جوابیه روابط عمومی حج و زیارت استان گیلان  
 
« جهت تنویر افکار عمومی در خصوص نامگذاری چهار راه بدون نام منتهی به سازمان برنامه و بودجه گیلان و بیمارستان دکتر حشمت  موارد ذیل را به اطلاع مردم شریف استان می رساند:
 
در پی فرامین مکرر مقام معظم رهبری در پیگیری برای مطالبه و زنده نگهداشتن  فاجعه منا، این مدیریت با توجه به در پیش بودن سالگرد شهداء منا و 16 شهید گیلانی این فاجعه، پیشنهادی را در مورخه 18/3/95 طی نامه شماره 588/35/95 خطاب به شهردار محترم کلانشهر رشت، نسبت به نامگذاری چهار راه بدون نام نزدیک به مکان حج و زیارت گیلان به نام شهدای منا ارسال نمود و شهرداری رشت هم با توجه به فاقد نام بودن آن مکان و همچنین مصوبه ستاد بزرگداشت شهدای منا نسبت به نصب  تابلوی چهارراه شهدای منا اقدام نمود که متاسفانه برخی بدون تحقیق و اطلاع کافی از موضوع مذکور، سازمان حج و زیارت را به خودسری متهم نموده اند!
 
این در حالی است که اصلاً قرار نبود هیچ تغییری در نام های میدان  و خیابان دکتر حشمت در کلانشهر رشت رخ دهد لذا ضمن احترام به همه مسئولین و مردم شریف استان مطالب مطروحه جهت تنویر افکار عمومی منتشر می گردد .»
 

محمد گرانمایه
روابط عمومی حج و زیارت گیلان
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار