یک گزارش ؛
تابناک / خیابان‌ها و معابر شهر لنگرود با توجه به‌شدت بارندگی در 48 ساعت گذشته زیر آب رفت.
کد خبر: ۲۹۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 09 September 2016
تابناک / خیابان‌ها و معابر شهر لنگرود با توجه به‌شدت بارندگی در 48 ساعت گذشته زیر آب رفت.

به گزارش تابناک گیلان،
شدت بارندگی در 48 ساعت گذشته در برخی مناطق گیلان به‌ویژه شرق استان گیلان موجب شد تا بعضی شهرهای استان از جمله لنگرود با آبگرفتگی شدید خیابان‌ها و معابر مواجه شود.

بنابراین گزارش، شدت بارندگی و سرریز شدن رودخانه‌ها و همچنین اشکالات زیرساختی در خیابان‌ها و معابر شهر لنگرود موجب شد تا شهروندان و مسافران تابستانی امروز با مشکلات جدی در تردد روبرو شوند.

جاده گردشگری چمخاله در شهر لنگرود بیش از 15 سال است که دچار آبگرفتگی می‌شود و این مشکل باعث تعطیلی واحدهای تجاری و کندی عبور و مرور وسایل نقلیه و مشکلات فراوان برای شهروندان لنگرودی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان در 48 ساعت گذشته به بخش‌های مختلف اجرایی استان نظیر مدیریت بحران، مدیریت منابع آب و برق، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط برای مقابله با بحران احتمالی آبگرفتگی و طغیان سطح رودخانه‌ها هشدار داده بود.
 
 
 
 به گزارش تابناک گیلان، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری با هشدار به مسافران مبنی بر پرهیز از استقرار در حاشیه رودخانه ها گفت: بیشترین خسارت های ناشی از بارش باران شدید، در شهرستان لنگرود گزارش شده است.

افشین عزیزی بیان کرد: بیشترین خسارت های ناشی از بارش شدید باران  در شهرستان لنگرود واقع در شرق استان گیلان گزارش شده است.

وی افزود: ریزش کوه ناشی از بارش شدید باران در محور بلوردکان از توابع لنگرود، تردد در 20 روستای این شهرستان را مختل کرده بود.

وی ادامه داد: همچنین یک سوم چاه های تامین کننده آب شهرستان لنگرود بر اثر بارش شدید باران آسیب دیده بود که این مشکل نیز رفع شده است.

وی با اشاره به تداوم بارش باران در استان و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، از مردم و مسافران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه ها بپرهیزند.

مهدی ولی پور این امدادرسانی ها را در شهرهای بندرانزلی، املش، لاهیجان، لنگرود، فومن و رودسر ذکر و اضافه کرد: 17مورد تخلیه آب از منازل مسکونی شامل 9 مورد در فومن، هفت مورد در املش و یک مورد در بندرانزلی بوده است.
 
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار