در دیدار انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با هادی خامنه ای ؛
تابناک / شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان صبح امروز پنج شنبه مورخه 18 شهریور ، در دفتر مرکزی خود در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان با حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و عضو مجمع روحانیون مبارز دیدار کردند .
کد خبر: ۲۹۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 08 September 2016
تابناک / شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان صبح امروز پنج شنبه مورخه 18 شهریور ، در دفتر مرکزی خود در پردیس بین الملل دانشگاه گیلان با حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام و عضو مجمع روحانیون مبارز دیدار کردند .

به گزارش تابناک گیلان، در ابتدای جلسه مهدی معینی - دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان اظهار کرد: "انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان به عنوان قدیمی ترین تشکل دانشجویی استان ، همواره در بزنگاه های حساس سیاسی و فرهنگی  کشور نقش به سزایی ایفا کرده و وظیفه ی روشنگری خویش را در همه ی برهه ها به نحو احسن انجام داده است . همچنین همواره در این تلاش است که در زمینه ی ارتقای دانش سیاسی و فرهنگی دانشجویان قدم بردارد . "

حجت الاسلام والمسلمین هادی خامنه ای نیز در ابتدا انجمن اسلامی دانشجویان را دعوت به کارهای فرهنگی و مطالعاتی در بین دانشجویان نمود و هدف اصلی جریان دانشجویی و انجمن های اسلامی را این مهم بیان کرد.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به سوالی در مورد گفتمان اصلاحات و خطوط قرمز آن ، اظهار داشت : " همواره عده ای تلاش کردند اصلاحات را در مقابل انقلاب اسلامی تعریف کنند ؛ در صورتی که اصلاح یعنی تغییرات بر مبنای آن چیزهایی که وجود دارد و مبنای ما قانون اساسی و انقلاب اسلامی است و ما می خواهیم قانون گریزی به نام انقلاب اصلاح شود ؛ هدف اصلی اصلاحات این است که انقلاب اسلامی را با التزام به قانون اساسی ، احترام به شخصیت و کرامت انسان و ایجاد عدالت به صورت واقعی محقق کند. "
 
خامنه ای خاطرنشان کرد : " در جامعه کسانی هستند که خودشان را طرفدار اصلاحات معرفی می کنند در حالی که به نام اصلاحات ، برای رسیدن به منافع شخصی و قدرت فعالیت می کنند که اینان اصلاح طلب نیستند. "

در ادامه دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در پاسخ به سوالی در خصوص اندیشه های حقیقی امام خمینی( ره ) و تحریف آن و همچنین تبیین مبانی اصیل  انقلاب اسلامی ، اینگونه عنوان کرد: " حقیقت اندیشه های امام راحل را باید در صحیفه ی ایشان به طور دقیق جستجو کرد و اینکه برخی افراد یا صدا و سیما تنها بخشی از سخنان امام ( ره ) را که ممکن است تصویری خشن از ایشان را برای نسل جدید نمایش دهد ، عرضه می کنند ، این کار درستی نیست. "

این عضو مجمع روحانیون مبارز همچنین در ادامه در پاسخ به پرسشی در خصوص انتشار فایل صوتی اخیر مرحوم آیت الله منتظری و نظر ایشان در این مورد ، گفت: " عده ای در شبکه های خارجی سعی دارند اعدام های سال 67 منافقین را بیش از آنچه که بوده نشان دهند ؛ از کجا معلوم که منبع خبر مرحوم آیت الله منتظری درست بوده باشد ؟ درباره ی این موضوع باید مسوول قوه ی قضاییه ی وقت پاسخگو باشد نه امام ؛ همه خود را کنار می کشند تا همه چیز بر گردن امام ( ره ) بیفتد. "
 
در آخر نیز جریان دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان را به ایجاد امید در میان دانشجویان و تلاش در جهت ایجاد دغدغه و انگیزه در دانشجویان برای ارتقای کشور و نظام اسلامی دعوت کرد .
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار