دوخبرنامه تابناک ؛
تابناک / رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت:مردی که در خرداد ماه بدلیل آزار و خوردن یک مار توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شده بود به شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم شد.
کد خبر: ۲۹۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 08 September 2016
 
مرد مارخور رشتی به شلاق محکوم شد
 
 
تابناک / رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت:مردی که در خرداد ماه بدلیل آزار و خوردن یک مار توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شده بود به شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم شد.
 
اصغر خودکار گفت:در پی دستگیری مردی که در خرداد ماه گذشته با صید یک مار و کندن پوست حیوان زنده با دندان و خوردن آن و انتشار فیلم آن در فضای مجازی موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود در شعبه ١٠٥ دادگاه کیفری دو رشت بدواً به هفتاد و چهار ضربه شلاق و همکاری با ماموران حفاظت محیط زیست در امر حفاظت و جلوگیری از شکار و پاکسازی تالاب ها از گونه های مهاجم محکوم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با بیان اینکه این مرد 48 ساله که ساکن رشت است،اضافه کرد:بدلیل این رفتار ناشایست و غیر انسانی به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام، طبق گزارش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت و عدم دفاع موثر به ٧٤ ضربه شلاق محکوم شد.

ادامه داد:این متهم علاوه بر این حکم تعلیقی مراقبتی، به همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست نیز محکوم شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تصریح کرد:به دلیل تعلیقی بودن حکم شلاق، این محکومیت اخیر بدان معناست که این فرد متخلف باید در زمینه های مختلف در امر حفاظت و بهسازی محیط زیست مانند جمع آوری گونه های مهاجم از تالاب ها و همچنین جلوگیری از شکار و صید با ماموران حفاظت محیط زیست در طول مدت تعلیق حکم شلاق همکاری کند.
 
 

 
 
سرقت از بانک ملت بندرکیاشهر
 

تابناک /
بانک ملت بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه مورد سرقت سارقان قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، معاون اجتماعی پلیس گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: صبح امروز، بانک ملت روستای دستک واقع در بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه توسط 2 سارق مورد سرقت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از سارقان ملبس به لباس نظامی بوده و یک اسلحه پلاستیکی در دست داشته است، افزود: سارقان با ایجاد رعب، وحشت و تهدید، پس از سرقت 400 میلیون ریال وجه نقد بانک از صحنه متواری شده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه اسلحه پلاستیکی سارقان در محل وقوع جرم کشف شد، بیان کرد: چند روز قبل بانک مورد نظر تحت بررسی پلیس پیشگیری قرار گرفته و موارد نقص امنیتی و حفاظتی به مسئول بانک اعلام شده بود.

به گفته وی، پلیس در صحنه حضور داشته و با بررسی تخصصی سرنخ‌هایی از این سارقان بدست آورده که به محض دستگیری از طریق مبادی رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار