رهبری املشی به تابناک گفت ؛
تابناک / چند روز اخیر بود که مهرداد لاهوتی با بیان اینکه کلیت مجلس با تحقیق و تفحص از شهرداری مخالف است، این طرح را سیاسی خواند و گفت: شهرداری یک نهاد عمومی است و خود متولی دارد که مجلس نباید وارد آن شود.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 07 September 2016
تابناک / چند روز اخیر بود که یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه کلیت مجلس با تحقیق و تفحص از شهرداری مخالف است، این طرح را سیاسی خواند و گفت: شهرداری یک نهاد عمومی است و خود متولی دارد که مجلس نباید وارد آن شود.
 

به گزارش تابناک گیلان، در همین خصوص گفت و گویی داشتیم با محمدمهدی رهبری املشی ، نماینده سابق مردم رودسر و املش که وی اظهار کرد: ابتدائا اینکه مجلس حق هرگونه نظارت و تحقیق و تفحص را بر طبق قانون داراست و این حق طبیعی و قانونی مجلس است که بر عملکرد دستگاه های مختلف نظارت داشته باشد.
 
رهبری تصریح کرد: در مورد موضوع تحقیق و تفحصی که در مورد شهرداری ها در مجلس مطرح شده است، یکی از موضوعات مهمی است که باید در جهت شفاف سازی درست به آن پرداخته شود و مردم حق دارند از صحت و سلامت ارگانی که مدیریت شهری را بر عهده دارد اطمینان حاصل کنند ؛ چرا که اگر غیر از این باشد اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولین کمرنگ خواهد کرد و در مقابل اطلاع رسانی دقیق قطعا به مصلحت نظام خواهد بود.
 
وی افزود: با تحقیق و تفحص ، اگر واقعا شهرداری تهران و دیگر شهرداری ها مرتکب تخلفی نشده باشند ، بر مردم روشن خواهد شد و اگر خدایی نکرده خلافی در آن رخ داده بدون هیچ گونه ملاحظه ایی با آن برخورد می شود.
 
رهبری گفت: ابهام در این گونه موارد خود ایجاد کننده شایعات خواهد بود که می تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد ؛ به علاوه اینکه ممکن است پای رسانه های بیگانه و سو استفاده های آنان را باز کند و از آنجایی که شهرداری یک تشکیلات وسیعی دارد روشن شدن ابهاماتی که درون آن است جز ملزومات است.
 
نماینده ادوار مردم رودسر و املش در پایان خاطرنشان کرد: مخالفت با تحقیق و تفحص از شهرداری ها ، عاقلانه و منطقی نیست و جدای از اینکه هیچ وجهی ندارد حتی ممکن است شائباتی را نیز ایجاد کند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار