رضا همام ذاکری به تابناک گفت ؛
تابناک / مسابقات والیبال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 24 تیم از چهاردهم تا هفدهم شهریور درحال برگزاری است.
کد خبر: ۲۹۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 07 September 2016
تابناک / مسابقات والیبال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 24 تیم از چهاردهم تا هفدهم شهریور درحال برگزاری است.
 
رضا همام ذاکری در گفت و گویی درباره این دوره از مسابقات به تابناک اظهار کرد: این مسابقات در حالی در ساحل زیبای چمخاله در حال برگزاری است که برای گرفتن این میزبانی رقابت تنگاتنگی را با کیش داشت اما با رایزنی هایی که با فدراسیون والیبال انجام شد این میزبانی به شهر چاف و چمخاله رسید.
 
شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: از آنجایی که شهر چاف و چمخاله شهری ساحلی است و والیبال ساحلی نیز جز ورزش های زیبا و مفرح است این میزبانی را با هدف استفاده و لذت بردن همشهری هایمان از این مسابقات و همینطور رونق بخشیدن به این رشته در این منطقه برگزار کردیم.
 
وی افزود: برای این مسابقات حدود 70 درصد هزینه ها توسط شهرداری و مابقی از طرف اسپانسر ها تامین شد و از شهر چاف و چمخاله هم یک تیم با نام هتل ماندگار در این مسابقات حضور دارد.
 
ذاکری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف ما برای گرفتن میزبانی و برگزاری این مسابقات، تلاش برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا است که فدراسیون محترم والیبال این قول را دادند که در صورت برگزاری مناسب این تورنمنت، این مهم در شهر زیبای چاف و چمخاله برگزار شود.
 
شهردار چاف و چمخاله در پایان گفت: مسابقات فینال و رده بندی که در روز چهارشنبه برگزار می شود توسط شبکه ورزش صدا و سیما به صورت زنده از ساعت 10 صبح تا 13 پوشش داده خواهد شد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنگرود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
شهر چاف چمخاله از توابع شهرستان لنگرود ذکر شود لطفا
Woods
|
Russian Federation
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
I was just searching for this inofimatron for a while. After six hours of continuous Googleing, at last I got it in your website. I wonder what is the lack of Google strategy that do not rank this kind of informative web sites in top of the list. Generally the top websites are full of garbage.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار