تابناک / المپیک ریو، مهمترین رویداد ورزشی اخیر بالاخره به اتمام رسید و نتیجه آن اگر چه برای کاروان ورزشی ایران تلخ بود اما برای ورزش گیلان کار از تلخی هم گذشته بود.
کد خبر: ۲۸۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 28 August 2016
تابناک / المپیک ریو، مهمترین رویداد ورزشی اخیر بالاخره به اتمام رسید و نتیجه آن اگر چه برای کاروان ورزشی ایران تلخ بود اما برای ورزش گیلان کار از تلخی هم گذشته بود.

در حالی که همسایه شرقی مان توانست 13 ورزشکار را به این رویداد ورزشی مهم اعزام و حتی مدال خوشرنگ طلا را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورد، از گیلان نه تنها مدالی به چنگ نیامد بلکه حتی یک ورزشکار هم به این مسابقات اعزام نشد!!

در همین راستا ابراهیم مهربان عضو شورای شهر لاهیجان و کشتی گیر صاحبنام گیلانی به خبرنگار خزر می گوید: پیش از آنکه در خصوص اداره ورزش و جوانان و عملکرد آن صحبتی بکنم بهتر آن است که مجددا بگویم که بنده وام دار ورزش و کشتی هستم و اگر امکانی برای بنده بوجود آمده که در سنگری به نام شورای شهر باشم به برکت خدماتی است که ورزش به بنده داده است.

وی ادامه می دهد: اظهارات اخیر بنده در خصوص بکارگیری نخبگانی بوده که در ورزش استان وجود دارند (نخبگان عرصه قهرمانی، مربیگری کلان، علم ورزش) و اینکه چرا از این عزیزان استفاده نمی شود هنوز هم برای ما جای سوال است!

مهربان می افزاید: از ابراهیم مهربان و یا مهربان ها در سطح کلان استفاده شده، همان طوری که بنده در حال حاضر مربی تیم ملی دانشجویان هستم و یا عزیزان دیگری مثل فردین معصومی که مربی تیم ملی کشتی ساحلی است و یا مثل خیلی رشته های دیگر، اما نمی دانم چرا در استان این بستر فراهم نمی شود؟

وی تصریح می کند: عزیزانی که قدرت دستشان است باید در خصوص چرایی عدم بکارگیری نخبگان بومی ورزش استان توضیح بدهند و اینکه ما هم باید کمی از توقعات خود کم کنیم، اداره ورزش و جوانان استان یک مدیر می خواهد ده تا مدیر کل که نمی خواهد، بنابراین وقتی که ما برای همکاری اعلام آمادگی می کنیم به معنی تکیه زدن ما بر مسند مدیرکلی نیست بلکه یعنی اینکه از بنده و تجربه و اندیشه بنده در راستای بهبود وضعیت ورزش استان استفاده شود.

مربی تیم ملی کشتی دانشجویان ادامه می دهد: باید به نخبگان فرصت داد، مثلا اگر کسی مثل بنده اعلام آمادگی می کند و می خواهد بدون هیچ مزد و منتی به ورزش استانی که به آن عشق می ورزد کمک کند، بیایند و بگویند بیا این مجموعه در اختیار تو، حالا ببینیم می توانی این کشتی را از جایی که هست به جای بالاتر هدایت بکنی؟

سخنگوی شورای شهر لاهیجان می افزاید: قرار نیست آقای رهنما مادام العمر مدیر کل باشد و همه این پست ها و القاب رفتنی است هرچند مردم ما سره را از ناسره خوب تشخیص می دهند و بنده حاضرم که بیایم و کمک بکنم، البته در جایگاهی که شان مهربان هم به عنوان یک مربی کشتی در سطح کلان حفظ بشود.

گفتنی است استان ورزش خیز گیلان حتی یک ورزشکار اعزامی به مسابقات المپیک ریو نداشته است!! / خزر
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار