رییس شورای شهر رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / محمدعلی رفیعی نوده ، طی گفت و گویی با تابناک به برگزاری جلسه آتی شورای شهر و انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا اشاره کرد.
کد خبر: ۲۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 27 August 2016
تابناک / محمدعلی رفیعی نوده ، طی گفت و گویی با تابناک به برگزاری جلسه آتی شورای شهر و انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا اشاره کرد.
 
به گزارش تابناک گیلان، رئیس شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا، ساعت 17 روز یکشنبه 7 شهریور در ساختمان شورا برگزار می شود و در این جلسه که فرماندار محترم رشت نیز در آن حضور دارد هیئت رئیسه جدید از میان اعضای کاندید انتخاب خواهند شد.
 
رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا قصد حضور مجدد در هیئت رئیسه را دارد یا خیر افزود: نه تنها قصد حضور در هیئت رئیسه جدید را ندارم بلکه از کاندید شدن در دوره بعدی شورا نیز انصراف خواهم داد.
 
وی علت این تصمیمات را چشم پوشی و مدارا کردن برخی از اعضا با تخلفات گسترده ایی که در شهرداری در حال رخ دادن است عنوان کرد و افزود: متاسفانه با توجه به اینکه در شورا ، این چند وقت کار شورایی به معنای واقعی انجام نگرفت و عده ایی صرفا به دنبال اهداف خاص خود بودند و همینطور در مقابل تخلفات و نواقصی که در شهرداری رشت در حال رخ دادن است نه تنها اعتراضی نکردند بلکه با سکوت خود راه را بر تغییر و تحول بستند و از آنجایی که ما به عنوان نماینده مردم در شورا وظیفه داریم به آنها خدمت کنیم نه اینکه حامی شخص خاصی باشیم این تصمیم را گرفتم.
 
رفیعی ادامه داد: این تخلفات و کارهای غیرقانونی بنا بر گزارش بازرسی استانداری گیلان واصل شد اما برخی از این اعضای محترم شورا علیرغم اطلاع و اذعان به این تخلفات با اعمال برخی صلاحدید ها با چشم پوشی از همه این موارد گذشتند و وضعیت به اینجا رسید.
 
وی برخی از چشم پوشی ها را در زمینه عمل نکردن به بودجه مصوب شورا و رعایت نکردن اولویت بندی های کارهای اجرای عنوان کرد و گفت: جای تاسف است که با این همه اختیارات قانونی که شورای اسلامی شهر برای مقابله با بی قانونی و تخلف در اختیار دارد اما عده ایی راه مدارا و چشم پوشی را در پیش میگیرند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پایان اظهار داشت: در انتخاب هیئت رئیسه جدید تمایل دارم کسانی انتخاب شوند که در این سه سال عضو هیئت رئیسه نبوده اند تا ببینیم در این مدت باقی مانده تا چه حد توانایی اداره جلسات را دارند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار