کد خبر: ۲۸۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 26 August 2016
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تاکید کرده‌ام تا زمانی که زرجوب و گوهررود پاک و تمیز نشوند تندیس نوبخت در رشت احداث نشود، گفت: وضعیت نامناسب رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در رشت باعث سرافکندگی دولت است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نشستی که با حضور معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: استان گیلان مکانی برای تنفس مردم ایران است و گردشگران از سایر نقاط کشور برای تنفس هوای سالم و استفاده از چشم انداز آن به گیلان سفر می‌کنند.

نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه باید فضای محیطی گیلان برای تنفس مردم ایران حفظ شود بیان کرد: وقتی مردم، زرجوب و گوهررود را با این وضعیت مشاهده کنند مایه سرافکندگی گیلان و دولت است.

وی با بیان اینکه تاکید کردم تا زمانی که زرجوب و گوهررود پاک و تمیز نشوند تندیس نوبخت در رشت احداث نشود بیان کرد: امروزه تالاب انزلی و تالاب‌های دیگر ما بسیار آلوده شده است در حالی‌که زیستگاه بسیاری از پرندگان مهاجر در آنجا قرار دارد.

نمایندگی ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، وضعیت تالاب امیرکلایه را نامناسب عنوان کرد و گفت: انتظار ما از دولت تدبیر و امید این است که تدبیری برای تالاب‌ها و رودخانه‌هایی که فاضلاب به آنها می‌ریزند بیندیشند.

آیت‌الله قربانی با اشاره به اینکه من به عنوان یک روحانی طرفدار مسائل زیست محیطی هستم خاطرنشان کرد: تصمیم گیری و عمل بر عهده مدیران اجرایی است و لازم است در این زمینه تلاش خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: فضای زیبای استان‌های گیلان و مازندران باید برای تنفس کل کشور سالم بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار