کد خبر: ۲۸۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 26 August 2016
تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه در حوزه گردش پذیر بودن استان هیچ ردیف اعتباری برای گیلان دیده نشده است گفت: استان گیلان در حوزه گردشگری نیازمند اعتبارات است.

محمدعلی نجفی در کارگروه مدیریت پسماند گیلان در سالن الغدیر استانداری اظهار داشت: استان گیلان در جذب تسهیلات صنعتی و رفع موانع تولیدی و صنعتی جزء استان‌های برتر کشور است.

وی با تاکید بر اینکه فضای همدلی و هماهنگی در استان مثال زدنی است افزود: گیلان در شاخص‌های امنیتی و سیاسی از سوی شورای امنیت کشور از استان‌های امن و مطرح کشور است و بخش عمده‌ای از مشکلات تولیدی و صنعتی استان رفع شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت در گیلان خاطرنشان کرد: بحث آزاد راه و راه آهن گیلان به‌صورت جدی در حال پیگیری است و پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

وی توجه به مسائل زیست محیطی را در استان حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: شرایط ویژه گیلان در بحث جنگل، کوه و دریا، گیلان را به یک استان گردشگرپذیر تبدیل کرده و هیچ اعتباری در حوزه گردشگرپذیری برای استان تعریف نشده است.

نجفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به محیط زیست خاطرنشان کرد: در توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه به محیط زیست امروزه جزء واجبات در کشور محسوب می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه امروزه هیچ کار تولیدی بدون توجه به مسائل زیست محیطی  نباید صورت گیرد تصریح کرد: همانند استان‌های زیارتی برای گیلان در خصوص گردشگری باید از سوی دولت ردیف اعتباری دیده شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث پاکسازی تالاب عینک و جمع آوری سنبل آبی همدلی و مشارکت بی نظیری را در استان شاهد بودیم بیان کرد: عزم و اراده راسخ در رفع موانع و مشکلات در بین دستگاه‌های استان وجود دارد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به افزایش شاخص ها در استان خاطرنشان کرد: شاخص گازرسانی در استان از 68 درصد به 92 درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار