کد خبر: ۲۸۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 25 August 2016
تابناک / مدیرعامل آبفار گیلان گفت: ۱۷۱ روستای گیلان با جمعیت حدود ۱۴۹ هزار نفر در هفته دولت آبرسانی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود, محمدعلی فرامینی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان لنگرود که با حضور استاندار گیلان برگزار شد اظهار داشت: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 64 طرح برای اجرا تصویب شد که از این مقدار 17 طرح مرتبط با وزارت نیرو است.

وی آبرسانی به روستاها را یکی از طرح‌های ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: در راستای آبرسانی به روستاها مقرر شد 2 هزار روستا در سال 95 آبرسانی شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان، سهم گیلان برای پروژه‌های آبرسانی را 185 روستا اعلام کرد و گفت: 171 روستا هم‌زمان با هفته دولت در گیلان با جمعیت 149 هزار جمعیت آبرسانی می‌شوند.

فرامینی تصریح کرد: امروز کلیه روستاهای آستانه و لنگرود آبرسانی می‌شوند و امیدواریم در ایام دهه فجر نیز سایر روستاهای استان گیلان را آبرسانی کنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود در این مراسم اظهار داشت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون 228 پروژه با اعتباری بیش از 89 میلیارد تومان در شهرستان لنگرود انجام شده است.

رضا جوادپور با بیان اینکه دولت در جهت گسترش فرهنگ امیدواری حرکت می‌کند و باید قدر این امیدواری را بدانیم خاطرنشان کرد: در هفته دولت آبرسانی به 35 روستای لنگرود و گازرسانی به 27 روستای لنگرود انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار